Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5060
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorKaydalova, L. G.-
dc.contributor.authorТимощук, Г. В.-
dc.contributor.authorТимощук, А. В.-
dc.contributor.authorTymoshchuk, H. V.-
dc.date.accessioned2014-11-28T14:59:46Z-
dc.date.available2014-11-28T14:59:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКайдалова, Л. Г. Теоретичні засади реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх еко-номістів на основі використання інтерактивних методів навчання / Л. Г. Кайдалова, Г. В. Тимощук // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”. – 2014. - Вип. 31, т. ІІ (10), дод. 4 : Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. – С. 215-219.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5060-
dc.description.abstractОбгрунтовано провідну роль інтерактивних методів навчання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх економістів у вищих навчальних закладах. Встановлено, що застосування інтерактивних методів дозволяє вирішити навчальні, виховні, розвиваючі завдання професійної підготовки майбутніх економістів у вищому навчальному закладі; сприяє цілісному розвитку особистості студента.en_US
dc.description.abstractОбоснованно ведущую роль интерактивных методов обучения в реализации компетентностного подхода к профессиональной подготовке будущих экономистов в высших учебных заведениях. Установлено, что применение интерактивных методов позволяет решить учебные, воспитательные, развивающие задачи профессиональной подготовки будущих экономистов в высшем учебном заведении; способствует целостному развитию личности студента.en_US
dc.description.abstractThe lead role of interactive teaching methods in the implementation of competence-based approach to training future economists is analyzed. Found that the use of interactive methods can solve training, educational, developmental tasks of training future economists at the university, promotes holistic development of the individual student, improves attendance and doubled both engagement and learning in a large groups of students. However, the introduction of interactive learning methods will significantly increase the level of competitiveness of future economists in the labor market. In the context of implementation of competence-based approach to training future economists important are the following interactive teaching methods: discussion, analysis of specific situations, project method, case method, portfolio and others. This article reflects the the importance of the professional training, which combines high-level knowledge and skills.en_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх економістівen_US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняen_US
dc.subjectкомпетентностный подходen_US
dc.subjectпрофессиональная подготовка будущих экономистовen_US
dc.subjectинтерактивные методы обученияen_US
dc.subjectcompetence-based approachen_US
dc.subjectthe training of future economistsen_US
dc.subjectinteractive teaching methodsen_US
dc.titleТеоретичні засади реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх економістів на основі використання інтерактивних методів навчанняen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Converted_file_4d13f545.pdf167,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.