Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрысенко, Т. В.-
dc.contributor.authorСуханова, Т. Е.-
dc.contributor.authorКрисенко, Т. В.-
dc.contributor.authorСуханова, Т. Є.-
dc.contributor.authorKrysenko, T. V.-
dc.contributor.authorSukhanova, T. Ye.-
dc.date.accessioned2014-12-23T11:33:14Z-
dc.date.available2014-12-23T11:33:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКрысенко, Т. В. Обучение иностранных студентов русскому речевому этикету / Т. В. Крысенко, Т. Е. Суханова // Русская филология. Вестник Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. - Х., 2011. - №1-2 (44). - С. 119-123en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5459-
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме изучения русского речевого этикета иностранными студентами. Авторы считают, что знание национально-культурной специфики необходимо для осуществления успешной коммуникации. Авторы принимают во внимание, что при обучении речевому этикету необходимо учитывать участки расхождений и сходства родного и изучаемого языков. Авторами делается вывод, что перспективным для обучения иностранному языку является использование лингвокультурных блоков во всех разделах языкового курсаen_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі вивчення російського мовного етикету іноземними студентами. Автори вважають, що знання національно-культуної специфіки є необхідною умовою здійснення успішної комунікації. Автори беруть до уваги, що при навчанні мовному етикету необхідно враховувати ділянки розбіжностей та подібностей рідної мови та мови, що вивчається. Автори дійшли висновку, що перспективним для навчання іноземній мові є використання лінгвокультурних блоків у всіх розділах мовного курсу.en_US
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of Russian speech etiquette by foreign students. The authors believe that knowledge of national-cultural specificity is necessary for successful communication. The authors take into account that in the course of training of speech etiquette it is also necessary to consider the areas of differences and similarities in the native and target languages. The author concludes that the use of linguocultural blocks in all the categories of the language course is rather perspective for learning a foreign language.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherХНПУ ім. Г. С. Сковородиen_US
dc.subjectречевой этикетen_US
dc.subjectстиль речиen_US
dc.subjectречевое поведениеen_US
dc.subjectнационально-культурная спецификаen_US
dc.subjectлингвокультурные блокиen_US
dc.subjectмовний етикетen_US
dc.subjectстиль мовленняen_US
dc.subjectмовна поведінкаen_US
dc.subjectнаціонально-культурна специфікаen_US
dc.subjectлінгвокультурні блокиen_US
dc.subjectspeech etiquetteen_US
dc.subjectstyle of speechen_US
dc.subjectverbal behaviouren_US
dc.subjectcultural identityen_US
dc.subjectlinguocultural blocksen_US
dc.titleОбучение иностранных студентов русскому речевому этикетуen_US
dc.title.alternativeНавчання іноземних студентів російському мовному етикетуen_US
dc.title.alternativeStudying Russian speech etiquette by foreign studentsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
обложка.pdfобложка журнала2,11 MBAdobe PDFView/Open
содержание.pdfсодержание895,13 kBAdobe PDFView/Open
страница 119.pdfстраница 1192,4 MBAdobe PDFView/Open
страница 120.pdfстраница 1203,63 MBAdobe PDFView/Open
страница 121.pdfстраница 1213,09 MBAdobe PDFView/Open
страница 122.pdfстраница 1223,64 MBAdobe PDFView/Open
страница 123.pdfстраница 1232,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.