Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5585
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorKaydalova, L. G.-
dc.date.accessioned2015-01-21T13:14:46Z-
dc.date.available2015-01-21T13:14:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКайдалова, Л. Г. Теоретико-методичні аспекти викладання лекції у вищому навчальному закладі / Л. Г. Кайдалова // Нові технології навчання. – 2012. – № 72. – С. 96-101.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5585-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретико-методичні аспекти лекції як форми та методу викладання у вищих навчальних закладах. Розглянуто інтерактивні та проблемні лекції, їх суттєві переваги. Наголошено на необхідності постійного підвищення лекторської майстерності та контакту лектора з аудиторією.en_US
dc.subjectлекціяen_US
dc.subjectпроблемна лекціяen_US
dc.subjectінтерактивна лекціяen_US
dc.subjectпереваги лекціїen_US
dc.subjectконтакт лектора з аудиторієюen_US
dc.subjectлекторen_US
dc.subjectлекцияen_US
dc.subjectпроблемная лекцияen_US
dc.subjectинтерактивная лекцияen_US
dc.subjectпреимущества лекцииen_US
dc.subjectконтакт лектора с аудиториейen_US
dc.subjectлекторen_US
dc.subjectlectureen_US
dc.subjectproblem lectureen_US
dc.subjectinteractive lectureen_US
dc.subjectadvantages of lectureen_US
dc.subjectcontact of lectureren_US
dc.subjectwith an audienceen_US
dc.subjectwith an audienceen_US
dc.subjectlectureren_US
dc.titleТеоретико-методичні аспекти викладання лекції у вищому навчальному закладіen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Теор-метод_аспекти_лекції.pdf322,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.