Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5615
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасиленко, К. В.-
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorВасиленко, К. В.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorVasilenko, K. V.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.date.accessioned2015-01-23T11:27:42Z-
dc.date.available2015-01-23T11:27:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВасиленко, К. В. Cоціально-відповідальний маркетинг у формуванні PR-стратегії суб’єктів фармацевтичного ринку / К. В. Василенко, А. Б. Ольховська // Технологічні та біофармацевтичні аспекти створення лікарських препаратів різної направленості дії : матеріали І Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 7-8 листоп. 2014 р. – Х. : НФаУ, 2014. – С. 42-43.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5615-
dc.language.isouken_US
dc.subjectфармацевтичний ринокen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectpharmaceutical marketen_US
dc.titleCоціально-відповідальний маркетинг у формуванні PR-стратегії суб’єктів фармацевтичного ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
42-43.pdf399,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.