Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5711
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКотвіцька, А. А.-
dc.contributor.authorКотвицкая, А. А.-
dc.contributor.authorKotvitska, A. A.-
dc.contributor.authorЧмихало, Н. В.-
dc.contributor.authorЧмихало, Н. В.-
dc.contributor.authorChmyhalo, N. V.-
dc.contributor.authorВолкова, А. В.-
dc.contributor.authorВолкова, А. В.-
dc.contributor.authorVolkova, A. V.-
dc.date.accessioned2015-02-05T13:26:09Z-
dc.date.available2015-02-05T13:26:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКотвіцька, А. А. Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідільності фармацевтичних організацій / А. А. Котвіцька, Н. В. Чмихало, А. В. Волкова // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи: міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. 17-20 берез. 2014 р. – Х.: Вид-во НФаУ, 2014. – С. 88-95.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5711-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectфармацевтичний ринокen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectpharmaceutical marketen_US
dc.subjectфармакоепідеміологічні дослідженняen_US
dc.subjectфармакоэпидемиологического исследованияen_US
dc.subjectpharmacoepidemiological researchen_US
dc.subjectсоціальний маркетингen_US
dc.subjectсоциальный маркетингen_US
dc.subjectsocial Marketingen_US
dc.titleСоціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідільності фармацевтичних організаційen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
88-95.pdf774,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.