Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5930
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНосик, О. М.-
dc.contributor.authorНосик, Е. Н.-
dc.contributor.authorNosyk, O. M.-
dc.date.accessioned2015-03-13T13:08:28Z-
dc.date.available2015-03-13T13:08:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНосик, О. М. Мікроекономіка : метод. рек. для аудит., позааудит. та самост. роб. студ. спец. «Економіка підприємства», «Маркетинг» ден. та заоч. форм навч. / О. М. Носик. – Х. : НФаУ, 2013. – 24 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5930-
dc.descriptionПереорієнтація економіки України на ринкові механізми вимагає належної модернізації підготовки спеціалістів різних професій. Першочергового проблемою є формування «ринкової» психології учасника суспіль- ного виробництва, здатного на самостійну цивілізовану підприємницьку діяльність, або діяльного фахівця з економічних питань. Таким чином, треба сформувати у студентів сучасний тип економічного мислення; розвити здатність до активної участі у розробці, оцінці і здійсненні економічної політики, тобто у процесах, реалізація яких торкається кожного, допомогти оволодіти загальними принципами організації і функціонування в обраній сфері діяльності. Мікроекономіка вивчає поведінку і механізм прийняття рішень окремими економічними суб'єктами (індивідами, дома- шніми господарствами, підприємствами, галузями, громадськими організаціями і державними агентствами, тобто мікросистемами). Інакше, мікроекономіка – це розділ економічної теорії, що вивчає обґрунтування виборів, які здійснюються невеликими економічними одиницями.en_US
dc.description.abstractМетодичні рекомендації розроблені згідно з тематикою і основними питаннями курсу мікроекономіки. Вони покликані допомагати студентам в оволодінні основними теоретичними поняттями мікроекономіки, перевіряти якість засвоєння змісту тем курсу, уміння використовувати отримані знання для аналізу проблемних питань. Призначено для аудиторної, позааудиторної та самостійної роботи студентів спеціальностей «Економіка підприємства», «Маркетинг» ден- ної та заочної форм навчання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectпопитen_US
dc.subjectпропозиціяen_US
dc.subjectперевага споживачаen_US
dc.subjectвиробництво та витратиen_US
dc.titleМікроекономіка : методичні рекомендаціїen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри управління та забезпечення якості



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.