Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 83.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Marketing research of the pharmaceutical companyTkachenko, A. E.; Dorokhova, L. P.; Ткаченко, А. Е.; Дорохова, Л. П.
2015Marketing research of consumer attitudes to pharmaceutical enterprises productsReznikova, I. I.; Dorokhova, L. P.; Резникова, И. И.; Рєзнікова, І. І.; Дорохова, Л. П.
2015Складові позитивного сприйняття аптечного закладу покупцямиДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2007Напрямки логістичного моделювання діяльності оптових фармацевтичних підприємствМнушко, З. М.; Куценко, С. А.; Дорохова, Л. П.; Дорохов, O. В.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Kutsenko, S. A.; Dorokhova, L. P.; Dorohov, O. V.
2013Управління замовленнями в системі логістичного обслуговування аптекДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Вознюк, О. В.; Voznyuk, O. V.
2004Логістичні аспекти транспортного забезпечення функціонування оптової фармацевтичної фірмиМнушко, З. М.; Куценко, С. А.; Дорохова, Л. П.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Kutsenko, S. A.; Dorokhova, L. P.
2015Місця розташування аптечного закладу як елемента інфраструктури фармацевтичного ринкуДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.
2016Визначення основних критеріїв споживацького вибору інгаляторівДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Ворона, О. С.; Ворона, О. С.; Vorona, O. S.
2017Моделювання споживацького виборуГрищенко, М. Е.; Hryshchenko, M. E.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.
2017Маркетингова сегментація: типи, методи, помилкиГараджаєва, С.; Haradzhaieva, S.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.