Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 20.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Сучасні особливості маркетингу в закладах охорони здоров’яПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2008Оцінка впливу факторів макросередовища на роботу аптечних закладівМнушко, З. М.; Підліснюк, І. В.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Podlesnyuk, I. V.; Pestun, I. V.
2008Маркетингові дослідження торговельних марок амлодипінуСлободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Slobodyanyuk, N. N.; Zhadko, S. V.
2007Аудит роздрібної реалізації гормональних лікарських засобівМнушко, З. М.; Преснякова, В. В.; Mnushko, Z. N.; Presnyakova, V. V.
2006Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладівМнушко, З. М.; Абалова, О. П.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Abalova, O. P.; Pestun, I. V.
2007Маркетингові дослідження торгових марок симвастатинуСлободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Slobodyanyuk, N. N.; Zhadko, S. V.
2009Опрацювання системи збалансованих показників маркетингу фармацевтичної оптової фірмиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2015Формирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмыРогуля, О. Ю.; Хобта, М. В.; Рогуля, О. Ю.; Хобта, М. В.; Rohulya, O. Yu.; Hobta, M. V.
2014Сучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхідМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.