Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2016 | The concept of professional identity in contemporary science | Shapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С. |
2014 | The experience of fears and anxiety into (in) adolescence | Shapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С. |
2018 | Features of professional diversity of students of pharmaceuticals | Kaidalova, L. G.; Кайдалова, Л. Г.; Shapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С. |
2017 | Peculiarities of higher school teachers’ value and semantic sphere | Shapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С. |
2018 | Professional becoming of a student’s personality in modern higher educational establishments | Khomenko, A.; Хоменко, А.; Shapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С. |
2015 | The role of emotions in the regulation of students’ educational and cognitive activity | Shapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С. |
2014 | Виды студенческих страхов и особенности их динамики | Кузнецов, М. А.; Кузнєцов, М. А.; Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Kuznetsov, M. A.; Shapovalova, V. S. |
2014 | Виды студенческих страхов и особенности их динамики | Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.; Кузнецов, М. А.; Кузнєцов, М. А.; Kuznetsov, M. A. |
2015 | Дослідження взаємозв’язку страхів з особливостями саморганізації навчально-пізнавальної діяльності у студентів | Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S. |
2018 | Дослідження професійної спрямованості майбутніх фахівців фармацевтичної галузі | Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S. |
2015 | Оптимістичний атрибутивний стиль студентів як фактор стримування страхів, що виникають в умовах навчально-пізнавальної діяльності | Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S. |
2015 | Оптимістичний атрибутивний стиль як фактор стримування страхів, що виникають в умовах навчально-пізнавальної діяльності | Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S. |
2017 | Поняття "Професійної мотивації" особистості майбутнього фахівця | Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.; Гусєва, А. Р.; Gusevа, A. R. |
2017 | Професійна спрямованість студентів як гарант успішного виконання професійної діяльності | Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.; Ломаченко, А. О.; Lomachenko, A.O. |
2015 | Профілактика страхів студентів, які пов’язані з навчально-пізнавальною діяльністю | Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S. |
2016 | Процес формування професійної ідентичності студентів | Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S. |
2017 | Психологічна готовність до професійної діяльності майбутніх фахівців | Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S. |
2016 | Психологічна компетентність викладачів вищих навчальних закладів медичного та фармацевтичного спрямування як фактор професіоналізму | Кайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Шаповалова, В. С.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.; Shapovalova, V. S. |
2015 | Психологічні особливості страхів у навчально-пізнавальній діяльності студентів | Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S. |
2018 | Психологія спілкування | Кайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Альохіна, Н. В.; Шаповалова, В. С.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.; Алехина, Н. В.; Alokhina, N. V.; Shapovalova, V. S. |