Просмотр собрания по группе - Тема маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 68 из 68
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Marketing activity of online storesPechenizhska, N. S.; Dorokhova, L. P.; Печенижка, Н. С.; Дорохова, Л. П.; Печеніжка, Н. С.; Дорохова, Л. П.
2014Marketing research of drugs choleretic actionArakelyan, M. A.; Bobrytska, L. O.; Аракелян, М. А.; Бобрицька, Л. О.; Аракелян, М. А.; Бобрицкая, Л. А.
2017The possibilities and advantages of using of multichannel marketing in pharmacyRouached, R.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.
2014Postmarketing research in pharmacyOliinyk, O. E.; Evtushenko, O. M.; Олійник, О. Є.; Євтушенко, О. М.; Олейник, О. Е.; Евтушенко, Е. Н.
2014Practice on management and marketing in mulagohospitalGodwin, M.; Kobets, M. N.; Кобец, М. Н.; Кобець, М. М.
2014Practice on management and marketing in Serv-u-Well pharmacyBarakat, V.; Kobets, Yu. N.; Кобец, Ю. Н.; Кобець, Ю. М.
2015Rationale of approaches to estimation of quality of enterprise marketing activityBokhenko, Y.; Rogulya, O.; Бохенко, Ю.; Рогуля, О. Ю.
2015Using fuzzy logic for solution of economic tasks: two examples of decision making under uncertaintyChernov, V.; Dorokhov, O.; Dorokhova, L.; Chubuk, V.; Чернов, В.; Дорохов, О.; Дорохова, Л.; Чубук, В.
2014Актуальність менеджмент-маркетингу в сучасних умовах розвиткуКайдалова, А. В.; Кайдалова, А. В.; Kaydalova, A. V.; Піддубна, А. В.; Поддубная, А. В.; Poddubnaya, A. V.
2019Анализ маркетинговой деятельности специализированной аптеки гормональных препаратовБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Малый, В. В.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Машарипова, М.; Машаріпова, М.; Masharipova, M.
2014Аналіз вітчизняного фармацевтичного ринку лікарських засобів, що застосовуються для лікування сечокам’яної хворобиШевіна, В. Л.; Хохленкова, Н. В.; Ярних, Т. Г.; Шевина, В. Л.; Shevina, V. L.; Khokhlenkova, N. V.; Ярных, Т. Г.; Yarnykh, T. G.
2007Аудит роздрібної реалізації гормональних лікарських засобівМнушко, З. М.; Преснякова, В. В.; Mnushko, Z. N.; Presnyakova, V. V.
2015БрендингОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2022-06Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організаціїЗаєрко, Микола
2021Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освітиКотвіцька, А. А.; Яковлєва, О. Ю.; Kotvitska, А. А.; Yakovlieva, О. Yu.; Котвицкая, А. А.; Яковлева, Е. Ю.
2016-11-25Визначення складових інтегрального сприйняття аптеки покупцями фармацевтичної продукціїДорохов, А. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhov, O. V.; Dorokhova, L. P.
2010Використання елементів соціального маркетингу для розвитку недержавного пенсійного забезпеченняГончаров, А. Б.; Гончарова, С. Ю.; Гончаров, А. Б.; Goncharov, A. B.; Гончарова, С. Ю.; Goncharova, S. Yu.
2015Використання маркетингового підходу у вивченні поведінки споживачів лікарських засобівКотвіцька, А. А.; Пузак, Н. О.; Пузак, О. А.; Котвицкая, А. А.; Пузак, Н. А.; Пузак, О. А.; Kotvitska, A. A.; Puzak, О. А.; Puzak, N. О.
2016Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2016Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2011Використання маркетингу як засобу для подолання кризового стану підприємстваГончаров, А. Б.; Гончарова, С. Ю.; Зубенко, Н. Б.; Goncharov, A. B.; Goncharova, S. Yu.; Zubenko, N. B.
2018Вплив маркетингових заходів на конкурентоспроможність фармацевтичних організаційГорошко, О. М.; Goroshko, O. M.; Ежнед, М. А.; Ezhned, M. A.; Захарчук, О .І.; Захарчук, О. И.; Zaharchuk, O. I.; Сахацька, І. М.; Сахацкая, И. М.; Sakhatska, I. M.; Степанчук, В. В.; Stepanchuk, V. V.; Михайлюк, Н. В.; Mihayluk, N. V.
2012Вплив маркетингової діяльності на інвестиційну активність підприємстваГончаров, А. Б.; Гончарова, С. Ю.; Зубенко, Н. Б.; Goncharov, A. B.; Goncharova, S. Yu.; Zubenko, N. B.
2010Вплив маркетингової діяльності підприємства на економічну ефективність його функціонуванняГончаров, А. Б.; Гончарова, С. Ю.; Зубенко, Н. Б.; Goncharov, A. B.; Goncharova, S. Yu.; Zubenko, N. B.
2018Дослідження взаємозв’язку характеристик клієнтів аптеки та впливу на них інструментів маркетингуЕсаулова, К. В.; Эсаулова, К. В.; Esaulova, K. V.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2022-06Дослідження маркетингової діяльності Національного фармацевтичного університетуКолодка, Артем
2019Дослідження підходів концепції соціального маркетингу у фармаціїCагайдак-Нікітюк, Р. В.; Чегринець, А. А.; Сагайдак-Никитюк, Р. В.; Чегринец, А. А.; Sahaidak-Nikitiuk, R. V.; Chegrinets, A. A.
2010Дослідження складових контролю якості лікарських засобів на регіональному рівні з метою їх нормуванняШишкіна, І. В.; Толочко, В. М.; Зарічкова, М. В.; Shishkina, I. V.; Tolochko, V. M.; Zarichkova, M. V.
2016Дослідження соціальної ролі маркетингу у підприємницькій діяльності фармацевтичних організаційЧмихало, Н. В.; Пузак, Н. О.; Гавриш, Н. Б.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.; Пузак, Н. А.; Puzak, N. О.; Gavrish, N. B.
2015Дослідження сучасних умов формування інновацiйної діяльності у фармаціїРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2017Доцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок УкраїниСкрипник, Б. В.; Skripnik, B. V.; Фісун, В. О.; Фисун, В. А.; Fisun, V. A.; Тимошенко, К. А.; Тимошенко, К. А.; Tymoshenko, K. A.
2008Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями-
2017Маркетинг послугКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Кубарєва, І. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмихало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.
1993Маркетингова структура в управлінні фармацевтичним підприємствомМнушко, З. М.; Пузак, Н. А.; Бовкун, Л. П.; Согоконь, Л. М.; Хименко, С. В.; Mnushko, Z. N.; Puzak, N. О.; Bovkun, L. P.; Sogokon, L. N.; Khimenko, S. V.; Мнушко, З. Н.; Пузак, Н. А.; Бовкун, Л. П.; Согоконь, Л. Н.; Хименко, С. В.
2009Маркетинговий аналіз вітчизняного ринку антигеморагічних препаратівГудзенко, О. П.; Кулдиркаєва, К. В.; Gudzenko, A. P.; Kuldyrkaeva, K. V.
2006Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладівМнушко, З. М.; Абалова, О. П.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Abalova, O. P.; Pestun, I. V.
2017Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для лікування варикозного розширення вен та запальних захворювань суглобівНемченко, А. С.; Кухтенко, О. С.; Гладух, Є. В.; Nemchenko, A. S.; Kukhtenko, O. S.; Gladukh, Ye. V.; Немченко, А. С.; Кухтенко, А. С.; Гладух, Е. В.
2018Маркетингові дослідження ставлення клієнтів до обслуговування у банківській сферіПівень, О. П.; Пивень, О. П.; Piven, O. P.; Гасимова, М. Е.; Gasimova, M. E.
2008Маркетингові дослідження торговельних марок амлодипінуСлободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Slobodyanyuk, N. N.; Zhadko, S. V.
2007Маркетингові дослідження торгових марок симвастатинуСлободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Slobodyanyuk, N. N.; Zhadko, S. V.
2024Маркетингові та фармакоекономічні дослідження лікарських засобів розувастатинуЖадько, С. В.; Севрюков, О. В.; Бабічева, Г. С.; Ситенко, А. О.
2004Методика визначення тяжіння аптечних закладів до оптових фармацевтичних фірм із застосуванням композиції нечітких бінарних відношеньМнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Куценко, С. А.; Mnushko, Z. M.; Dorokhova, L. P.; Kutsenko, S. A.
2015Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Малий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2015Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики студентів спеціальності «Маркетинг»Малий, В. В.; Дорохова, Л. П.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Dorokhova, L. P.
2011Методичні рекомендації з виробничої комплексної фахової переддипломної практики для спеціальності «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Мнушко, 3. H.; Mnushko, Z. N.
2011Методичні рекомендації з навчальної практики з маркетингуМнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Voronina, L. N.; Воронина, Л. Н.
2011Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Voronina, L. N.
2013Научно-теоретические подходы к исследованию конкурентоспособности фармацевтических производственных предприятийРогуля, О. Ю.; Лозенко, В. А.; Rohulya, O. Yu.; Lozenko, V. O.; Лозенко, В. О.
2009Опрацювання системи збалансованих показників маркетингу фармацевтичної оптової фірмиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2014Основні підходи та проблеми сучасного менеджментуКарамишев, Д. В.; Карамышев, Д. В.; Karamyshev, D. V.; Шевченко, К. О.; Шевченко, Е. А.; Shevchenko, E. A.
2018Особенности аудита целей и стратегий аптеки в сфере маркетингаБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Ахмедов, А.; Akhmedov, A.
2008Оцінка впливу факторів макросередовища на роботу аптечних закладівМнушко, З. М.; Підліснюк, І. В.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Podlesnyuk, I. V.; Pestun, I. V.
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2021Побудова алгоритму розробки стратегічного маркетингового плану підприємстваПаляниця, Х. А.
2015Поведінка споживачаОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2025-02Розробка заходів щодо поліпшення процесу реалізації продукції ТОВ ТД Термофіт»Хоменко, В. С.
2024-02Розробка маркетингової стратегії для мережі салонів красиСтебловська, Ксенія
2007Становлення та розвиток спеціальностей «Економіка підприємства» та «Маркетинг» у Національному фармацевтичному університетіЧерних, В. П.; Chernykh, V. P.; Черных, В. П.; Гриценко, І. С.; Gritsenko, I. S.; Гриценко, И. С.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2014Сучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхідМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2016Сучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організаційПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2019Сучасні маркетингові підходи в новій економіціГур’єв, Р. С.; Гурьев, Р. С.; Gur'yev, R. S.; Кубасова, Г. В.; Кубасова, А. В.; Kubasova, H. V.
2016Сучасні особливості маркетингу в закладах охорони здоров’яПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2020Теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємстваМужичук, В. В.; Козирєва, О. В.
2016Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобівМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2024-02Управління маркетинговим забезпеченням діяльності медичного закладуЧередніченко, Ірина
2015Фармацевтичний маркетингПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Жадько, С. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Zhadko, S. V.
2015Формирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмыРогуля, О. Ю.; Хобта, М. В.; Рогуля, О. Ю.; Хобта, М. В.; Rohulya, O. Yu.; Hobta, M. V.
2020Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтичних фахівців у процесі вивчення дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Малий, В. В.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Шуванова, О. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Malyi, V. V.; Yevtushenko, О. М.; Olkhovska, A. B.; Shuvanova, O. V.; Pestun, I. V.; Slobodyanyuk, М. М.; Rohulya, O. Yu.; Малый, В. В.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Шуванова, Е. В.; Пестун, И. В.; Слободянюк, Н. Н.; Рогуля, О. Ю.