Просмотр собрания по группе - Тема маркетинговые коммуникации

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 18 из 18
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizationsOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2019Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical marketOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2021Аналіз економічної ефективності впровадження комплексу маркетингових комунікацій в аптечні закладиБондарєва, І. В.; Махлай, К. В.
2018Антикризове управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних організаційОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2015Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товаруМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.
2020Дослідження маркетингових комунікацій в аптекахЛіткевич, А. О.; Litkevich, А. О.; Литкевич, А. О.
2018Дослідження основних чинників недобросовісної реклами лікарських засобів в Україні та розробка пропозицій щодо їх запобіганняОльховська, А. Б.; Olkhovska, A. B.; Ольховская, А. Б.
2014Дослідження розривів у маркетингових комунікаціях аптечної організації як інструменту для підвищення ефективності роботи роздрібного сектору фармацевтичного ринкуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2018Дослідження складу маркетингових комунікацій для просування засобів лікувальної косметикиПосилкіна, О. В.; Посылкина, О. В.; Posylkina, O. V.; Чечотка, О. В.; Чечотка, Е. В.; Chechotka, O. V.
2020Застосування інтегрованих маркетингових комунікацій у діяльності компанії SpecagraКузнецова, К. Г.; Kuznetsova, K. G.; Кузнєцова, К. Г.
2021Маркетингові комунікації у просуванні бренда освітньої послугиЯковлева, О. Ю.; Яковлева, О. Ю.; Yakovleva, O. Yu.
2007Обоснование системы маркетинговых коммуникаций фармацевтического оптового предприятияАкичева, М. Ш.; Akicheva, M. Sh.; Акичева, М. Ш.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2017Оцінка ефективності маркетингових комунікацій на фармацевтичном підприємствіПєтунова, А. А.; Петунова, А. А.; Petunova, A. A.
2017Оцінка ефективності маркетингових комунікацій суб’єктів фармацевтичного ринкуКучеровська, К. С.; Кучеровская, К. С.; Kucherovs'ka, K. S.; Чумакова, А. В.; Chumakova, A. V.
2018Практичні аспекти використання інноваційних комунікативних технологій у роботі медичних (фармацевтичних) представників та шляхи їх удосконаленняОльховська, А. Б.; Olkhovska, А. B.; Ольховская, А. Б.
2020Проблеми реалізації маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку УкраїниОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2019Теоретико-методичні аспекти формування механізму антикризового управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Оlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2017Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделюванняОльховська, А. Б.; Оlkhovska, А. B.; Ольховская, А. Б.