Просмотр собрания по группе - Тема маркетинговый подход

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 4 из 4
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Визначення вартості інвестиційного проекту з розробки нового генеричного лікарського засобу на основі змістовного підходуСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Губін, Ю. І.; Мандзій, Т. П.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskyi, О. S.; Hubin, Yu. I.; Mandzii, T. P.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Губин, Ю. И.; Мандзий, Т. П.
2006Маркетинговый подход к оценке конкурентоспособности лекарственных препаратовЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2020Маркетингові підходи до просування венотонізуючих лікарських засобівЧирва, О. О.; Chyrva, O. O.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2021Обґрунтування методологічного підходу до комплексного застосування економічних та маркетингових складових для формування доданої вартості лікарського засобу рабепразолСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Рогуля, О. Ю.; Байгуш, Ю. В.; Slobodyanyuk, М. М.; Samborsky, O. S.; Rohulia, O. Yu.; Baygush, Yu. V.; Слободянюк, Н. Н.; Самборський, О. С.; Рогуля, О. Ю.; Байгуш, Ю. В.