Просмотр собрания по группе - Тема маркетинг взаємовідносин

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 7 из 7
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2016Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2016Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємстваПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2016Маркетинг взаємовідносин у фармаціїПівень, О. П.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2019Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльностіПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2016Уявлення працівників аптек про концепцію маркетингу взаємовідносинПівень, О. П.; Шуванова, О. В.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2016Формування мережі взаємодіючих на фармацевтичному ринку підприємств на принципах маркетингу взаємовідносинПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.