Просмотр собрания по группе - Тема якість обслуговування

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 8 из 8
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Дослiдження сучасних технологій у покращеннi якості обслуговування в аптечній мережіЛебедин, А. М.; Лебедин, А. Н.; Lebedyn, A. M.; Назаркіна, В. М.; Назаркина, В. Н.; Nazarkina, V. M.
2024Дослідження рівня професійного вигорання у фармацевтівБондарєва, І. В.; Малий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Бабічева, Г. С.; Малініна, Н. Г.; Чегринець, А. А.
2020Дослідження якості обслуговування в аптечних закладахХарламова, А. С.; Чегринець, А. А.
2015Забезпечення якості обслуговування відвідувачів аптечного закладу на прикладі аптеки ПФ «Гамма-55»Груздова, Т. Г.; Груздова, Т. Г.; Gruzdova, T. G.; Макарова, О. Є.; Макарова, О. Е.; Makarova, O. Ye.
2018Качество фармацевтического обслуживания посетителей аптеки как основной показатель конкурентоспособностиЭль Мехди Намик; Єль Мехді Намік; El Mehdi Namik
2018Обґрунтування переліку показників для моделювання інтегральної оцінки якості обслуговування клієнтів в аптеціПівень, О. П.; Ткаченко, І. В.; Нессонова, М. М.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Nessonova, M. M.; Пивень, Е. П.; Ткаченко, И. В.; Нессонова, М. Н.
2025-02Реалізація принципів належної аптечної практики (GPP) для підвищення якості обслуговування клієнтів на прикладі ТОВ “Астарта”Бризицький, О. А.
2024-02Розробка заходів забезпечення якості в діяльності мережі снікер-хімчистокНазарко, Антон