Просмотр собрания по группе - Тема імідж

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 17 из 17
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024-06Analysis of digital marketing communications in the formation of the image of the pharmacy chainBoukhriss, Chamseddine
2024-06Research of public relations tools in the activities of pharmaceutical companiesHanabi, Safae
2024-11Study of the influence of social networks on the formation of the image of a pharmaceutical companyIfrad Youssef
2024-02Аналіз напрямів формування іміджу аптечної мережіМкртічян, Діана
2023-02Аналіз напрямів формування іміджу аптечної організаціїДолгова, Анастасія
2022-06Аналіз та оцінка складових іміджу фармацевтичної компаніїНовиченко, Дмитро
2024-02Вивчення складових корпоративного іміджу фармацевтичної компаніїБрусленко, Аліна
2024Вивчення складових іміджу аптечних мереж на основі опитування споживачівМалий, В. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Мкртічян, Д. А.
2021Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освітиКотвіцька, А. А.; Яковлєва, О. Ю.; Kotvitska, А. А.; Yakovlieva, О. Yu.; Котвицкая, А. А.; Яковлева, Е. Ю.
2015Имидж предприятия как фактор повышения его конкурентоспособностиДемченко, Н. В.; Демченко, Н. В.; Demchenko, N. V.; Бабиченко, Е.; Бабіченко, Є.; Babichenko, E.
2024-06Маркетингові дослідження окремих складових іміджу аптечної мережіАнуар, Мухамед
2019Методичні засади формування складових іміджу закладу вищої освіти (фармацевтичного) медичного профілюПосилкіна, О. В.; Лісна, А. Г.; Посылкина, О. В.; Posylkina, O. V.; Lisna, A. G.; Лесная, А. Г.
2018Опрацювання напрямів оцінки іміджу аптекиЛакарова, К. О.; Lakarova, K. O.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2023-06Планування складових підвищення іміджу підприємства та оцінка їх ефективностіУсатенко, Анна
2009Професійна компетентність та імідж сучасного викладачаКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2015Теоретико-прикладні засади формування іміджу вищого навчального закладуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2023-06Формування іміджу фармацевтичної організації з використанням маркетингових комунікаційШпота, Олег