Просмотр собрания по группе - Тема promotion

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 12 из 12
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Analysis of tasks of marketing communications of pharmaciesBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Jemmi, H.
2022-06Assessment of the characteristics of PR-technologies used by pharmaceutical companiesWali Alami, Fetoum
2020Methods of assessment of quality of partnership relations between pharmaceutical market entities in the medicine promotion system on the basis of multicriterial choiceOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Nessonova, M. M.; Chehrynets, A. A.
2015Science and Education StudiesMalyi, V.; Timanyuk, I.; Rogulia, O.; Малый, В. В.; Тиманюк, И.; Рогуля, О.; Малий, В. В.
2019Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical marketOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2023-06Маркетинговая стратегия продвижения торговых марок на рынокСаддики, Асмаа
2022-06Маркетинговые исследования рынка венотонизирующих лекарственных средствЭль Атмани, Таха
2016Моделювання навчально-виховного процесу щодо організації фізичного виховання серед учнівської молоді в сучасних умовахПавленко, Е. Е.; Павленко, Т. В.; Pavlenko, E. E.; Pavlenko, T. V.
2018Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просуванняОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2022Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармаціїОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Лісна, А. Г.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Lisna, А. G.
2024-06Совершенствование комплекса маркетинга в аптечных учрежденияхРиан, Мажда
2017Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделюванняОльховська, А. Б.; Оlkhovska, А. B.; Ольховская, А. Б.