Просмотр собрания по группе - Авторы Бабичева, А. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 12 по 31 из 52 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2010Вивчення кадрового забезпечення аптечних мереж стосовно вирішення маркетингових функційБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2021Вивчення маркетингових інформаційних потоків в діяльності аптечних мережБабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.
2018Вивчення споживчих переваг клієнтів аптечних підприємств в процесі дослідження лояльностіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, A. S.
2019Вивчення інформаційних потреб споживачів фармацевтичних товарівБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2009Дослідження витрат робочого часу працівників аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. N.; Babicheva, A. S.
2010Дослідження впливу рівня кадрового потенціалу аптечних мереж на ступінь виконання маркетингових функційБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2019Дослідження доступності фармацевтичної інформації для споживачів лікарських засобівБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мосейчук, Ю. О.; Moseichuk, Yu. O.
2009Дослідження особливостей маркетингової діяльності аптечних мереж на основі SWOT-аналізуБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2020Дослідження причин виникнення конфліктів у процесі надання фармацевтичної допомогиЧегринець, А. А.; Бабічева, Г. С.; Рогуля, О. Ю.; Chehrynets, А. А.; Babicheva, G. S.; Rogulia, O. Yu.; Чегринец, А. А.; Бабичева, А. С.
2009Дослідження структури та вагомості маркетингових завдань аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2018Дослідження сучасних тенденцій на вітчизняному ринку праці спеціалістів фармаціїПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.
2012Зарубіжний досвід управління лікарською терапією та участь провізора (фармацевта) в цьому процесіМнушко, З. М.; Алекперова, Н. В.; Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Алекперова, Н. В.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. M.; Alekperova, N. V.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.
2020Застосування принципів особистісно-орієнтованого навчання при викладанні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Chegrinets, А. А.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Чегринец, А. А.
2012Институт семейного провизора (фармацевта) в структуре управления лекарственной терапией пациентаМнушко, З. Н.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. N.; Алекперова, Н. В.; Алєкперова, Н. В.; Aliekperova, N. V.; Пестун, И. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Бабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, A. S.
2007Кадровий маркетинг як складова частина успішного управління персоналом на підприємствах фармацевтичної галузіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2008Ключові аспекти становлення розвитку аптечних мереж на фармацевтичному ринку УкраїниМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, G. S.; Бабичева, А. С.
2008Ключові аспекти становлення та розвитку аптечних мереж на фармацевтичному ринку УкраїниМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2008Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мережМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2018Комплексный подход к определению маркетинговых задач аптечных сетевых структурБабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, A. S.; Гурбанов, А.; Gurbanov, A.
2008Маркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннямиБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.