Просмотр собрания по группе - Авторы Байгуш, Ю. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 24 по 29 из 29 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Підвищення статусу торговельної марки лікарських препаратів як запорука гарантій якості та обіцянок споживачевіСлободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.
2018Результативність та економічна ефективність створення нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.
2017Стратегічні та тактичні підходи до підвищення ринкового потенціалу антигіпертензивних лікарських засобівБайгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Semeniv, D. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2015Сучасні підходи формувння лояльності споживачів до лікарських препаратів як брендівБайгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Семенів, Д. В.; Самборський, О. С.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Семенив, Д. В.; Самборский, О. С.
2021Сучасні тенденції розвитку систем просування фармацевтичної продукції − digital-технології на українському фармацевтичному ринкуСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Євтушенко, О. М.; Пестун, І. В.; Байгуш, Ю. В.
2016Якісні та кількісні показники брендів лікарських препаратівБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, E. V.