Просмотр собрания по группе - Авторы Бондарева, И. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 61 по 80 из 81 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Мarketing research of medicines for the treatment of sore throatBondarieva, I. V.; Flavian Cathrine Mashaka; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.
2020Мarketing research of the market of dietary supplementsBondarieva, I. V.; Reda Amina; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.
2018Маркетинговые исследования лекарственных средств для лечения боли в горлеБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Таджиев, М.; Tadjiev, M.
2019Маркетинговые исследования рынка витаминноминеральных комплексовБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Беннис, С.
2019Маркетинговые исследования рынка гепатопротекторных лекарственных средствБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Яркулов, У.
2019Маркетинговые исследования рынка диетических добавокБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Ходжиматова, З.
2019Маркетинговый анализ эффективности функционирования аптеки гормональных препаратовМалый, В. В.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Бондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Машарипова, М.; Машаріпова, М.; Masharipova, M.
2019Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для лікування захворювань шлункуМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Бутко, І. О.; Butko, I. O.; Бутко, И. О.
2019Маркетингові дослідження ринку лікарських препаратів для лікування варикозного розширення венМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Пташкіна, Т. М.; Ptashkina, Т. М.; Пташкина, Т. М.
2019Маркетингові дослідження ринку седативних лікарських препаратів рослинного походженняБондарєва, І. В.; Bondarieva, І. V.; Бондарева, И. В.; Дрозденко, Н. І.; Drozdenko, N. I.; Дрозденко, Н. И.
2015Менеджмент та маркетинг у фармаціїМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Dorokhova, L. P.; Zhadko, S. V.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Kobets, M. M.; Кобец, М. Н.; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2010Методика прогнозування рівня розвитку аптечних підприємств за оцінками факторів мікросередовищаПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Мнушко, З. М.; Нессонова, М. М.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Нессонова, М. Н.; Nessonova, M. M.
2010Моделювання процесу адаптації фармацевтичного підприємства до змін зовнішнього середовищаПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2008Моделювання технології прийняття та реалізації управлінського рішення з урахуванням факторів невизначеностіБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2008Моделювання технології прийняття та реалізації управлінського рішення з урахуванням факторів невизначеностіБондарєва, І. В.; Bondarieva, І. V.; Бондарева, И. В.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2019Організація роботи медичних представників фармацевтичної компанії «KРKA»Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, І. V.; Бондарева, И. В.; Романова, А. В.; Romanova, A. V.; Романова, А. В.
2018Особенности аудита целей и стратегий аптеки в сфере маркетингаБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Ахмедов, А.; Akhmedov, A.
2021Оценка конкурентных преимуществ аптечных предприятийБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondareva, Y. V.; Чегринец, А. А.; Чегринець, А. А.; Chehrynets, A. A.; Нзау Екзосет Жоспен; Нзау Екзосет Жоспен; Nzau Ekzoset Zhospen
2014Порівняльна кількісна оцінка діяльності міських та сільських аптечних підприємств під впливом факторів макросередовищаПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2017Робочий зошит з менеджменту та маркетингу у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulya, O. Yu.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, М. М.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timaniuk, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.