Просмотр собрания по группе - Авторы Бондарєва, І. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 60 по 79 из 112 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Дослідження асортименту засобів для лікування кислотозалежних захворюваньКрутських, Т. В.; Чегринець, А. А.; Бондарєва, І. В.; Малініна, Н. Г.; Горнецька, Ю. М.
2014Дослідження впливу законодавчих актів на діяльність вітчизняних виробничих фармацевтичних підприємствБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.
2021Дослідження впливу якості обслуговування на конкурентоспроможність аптекиМалий, В. В.; Бондарєва, І. В.; Продайвода, Ю. Ю.
2020Дослідження діяльності аптечних мереж в УкраїніБондарєва, І. В.; Гаращук, Ю. В.
2017Дослідження особливостей дієтичних добавок в асортиментній політиці аптекБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Власова, А. П.; Власова, А. П.; Vlasova, A. P.
2021Дослідження особливостей формування іміджу аптечних закладівМалий, В. В.; Бондарєва, І. В.; Горбань, І. А
2020Дослідження переваг та недоліків категорійного менеджментуДорохова, Л. П.; Бондарєва, І. В.; Гузь, О. М.
2021Дослідження плинності кадрів в аптечних закладахБондарєва, І. В.; Осіпова, А. В.
2021Дослідження системи мотивації співробітників аптечних мережБондарєва, І. В.; Бігвава, Ц. Б.
2019Загальні підходи до управління конкурентоспроможністю і стратегічним розвитком аптечних мережБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Посилкіна, О. В.; Посылкина, О. В.; Posylkina, O. V.; Мала, Ж. В.; Малая, Ж. В.; Mala, Zh. V.
2016-12-14Изучение взаимосвязи категории фармацевтических предприятий по скорости внедрения инноваций с мероприятиями по приспособлению к факторам макросредыБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2017Изучение рынка антигистаминных средствБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timanyuk, I. V.
2017Изучение рынка лекарственных средств для лечения невротических расстройствБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Комилов, Р. В.; Комілов, Р. В.; Komilov, R. V.
2019Исследование мотивации на эффективность работы специалистов фармацииБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Болтаев, М.
2019Исследование отношения потребителей к торговым маркамБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Зекриуи, Т.
2015Комплексний дослідницький професійно орієнтований тренінг з маркетингуМалий, В. В.; Бондарєва, І. В.; Дорохова, Л. П.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Dorokhova, L. P.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2009Кількісна оцінка впливу факторів зовнішнього макросередовища на роботу аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2020Мarketing research of medicines for the treatment of sore throatBondarieva, I. V.; Flavian Cathrine Mashaka; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.
2020Мarketing research of the market of dietary supplementsBondarieva, I. V.; Reda Amina; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.
2021Маркетингове обґрунтування підвищення конкурентоспроможності аптечної мережіБондарєва, І. В.; Герасимова, О. А.; Шапошник, Т. Ю.