Просмотр собрания по группе - Авторы Жадько, С. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 58 по 77 из 117 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2007Вибір структури товарного портфеля фармацевтичного підприємства на основі аналізу його збалансованостіЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2021Вивчення маркетингових інформаційних потоків в діяльності аптечних мережБабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.
2022Вивчення напрямків використання засобів цифрового маркетингу аптечними мережамиCеверченко, Т. С.; Карнаух, Д. В.; Жадько, С. В.
2021Вивчення особливостей споживання засобів гормональної контрацепції на основі анкетного опитуванняБабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Шеншина, Ю. О.
2019Вивчення інформаційних потреб споживачів фармацевтичних товарівБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2014Визначення ролі інтернет-комунікацій в інформаційному забезпеченні споживачів засобів для зниження маси тілаЖадько, С. В.; Малий, В. В.; Гелеверя, Т. М.; Жадько, С. В.; Малый, В. В.; Гелеверя, Т. М.; Zhadko, S. V.; Malyi, V. V.; Geleverya, T. M.
2019Використання маркетингових підходів до управління асортиментом лікарських засобів в аптекахЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кузнєцова, К. Г.; Кузнецова, К. Г.; Kuznetsova, K. G.; Плахотнік, Ю. В.; Плахотник, Ю. В.; Plahotnik, Yu. V.; Кандул Алі; Кандул Али; Kandul Ali
2013Використання результатів фармакоекономічного аналізу у фармацевтичному маркетингуМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2020Використання соціальних мереж у просуванні лікарських засобівЖадько, С. В.; Налапко, Ю. О.
2021Державне регулювання і напрямки використання соціальних мереж у просуванні лікарських засобівЖадько, С. В.; Бабічева, Г. С.
2015Дослiдження сегментації ринку і особливостей позиціонування продукції парфумерно-косметичного підприємстваКривошеєва, А. С.; Жадько, С. В.; Кривошеева, А. С.; Жадько, С. В.; Krivosheeva, A. S.; Zhadko, S. V.
2006Дослідження вітчизняного ринку статинівБорщ, Т. В.; Borshch, T. V.; Борщ, Т. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2023Дослідження застосування штучного інтелекту на фармацевтичному ринкуПестун, І. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.
2006Дослідження підходів до розробки торгових марокЦапок, А. О.; Tsapok, А. О.; Цапок, А. О.; Жадько, С. В.; Zhadko, C. V.; Жадько, С. В.
1999Изучение предпочтений потребителей ОТС-препаратов для ле­чения простудных заболеванийМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Грекова, И. А.; Grekova, I. A.; Грекова, И. А.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2016Изучение эфективности продвижения гепатотропных лекарственных средств на основе анкетирования фармацевтических работниковМалый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат; Жадько, С. В.; Malyi, V. V.; Малий, В. В.; Zhadko, S. V.
2007Комунікативні прийоми диференціації торгових марок лікарських засобівГусак, С. Г.; Gusak, S. G.; Гусак, С. Г.; Ірклієнко, Т. М.; Irklienko, T. M.; Ирклиенко, T. M.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2021Маркетингове дослідження рівня сприяння раціональному використанню лікарських засобів фармацевтичними працівниками в УкраїніЖадько, С. В.; Пестун, І. В.; Завадська, Н. П.; Сеньків, Н. М.; Zhadko, S. V.; Pestun, І. V.; Zavadska, N. P.; Senkiv, N. M.; Жадько, С. В.; Пестун, И. В.; Завадская, Н. П.; Сенькив, Н. М.
2008Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2015Маркетинговий менеджментЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.