Просмотр собрания по группе - Авторы Жадько, С. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 90 по 109 из 117 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2010Науково-методичнi пiдходи до оптимiзацiї фiнансування iнновацiйного портфелю фармацевтичного пiдприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2016Обоснование комплекса мероприятий, содействующих рациональному применению лекарственных средств в УкраинеЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2019Обґрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобуМалий, В. В.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Жадько, С. В.; Malyi, V. V.; Moussa Istanis Marvek Medhat; Zhadko, S. V.; Малый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат; Жадько, С. В.
2022Особливості використання інструментів діджитал маркетингу фармацевтичною компанієюКахніашвілі, А. С.; Жадько, С. В.
2020Особливості діяльності зовнішніх служб фармацевтичних компаній у період карантинуЖадько, С. В.; Пилипенко, Є. О.
2010Оцiнка ринкових позицiй лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу брендуСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2017Оценка использования возможностей мерчандайзинга в формировании рыночного потенциала гепатотропных лекарственных средствМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Муса Истанис Марвек Медхат; Moussa Istanis Marvek Medhat; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2022Оцінка ефективності використання веб-сайтів аптечних мережМалий, В. В.; Жадько, С. В.; Бараненко, О. М.
2024Оцінка ефективності використання веб-сайтів аптечних мережМалий, В. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Мкртічян, Д. А.
2014Оцінка мотиваційних факторів у роботі медичних (фармацевтичних) представниківЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Фартушна, С. Г.; Фартушная, С. Г.; Fartushnaya, S. G.
2024Оцінка факторів внутрішньофірмової лояльності у фармацевтичних організаціяхСофронова, І. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Sofronova, I. V.; Zhadko, S. V.; Babicheva, G. S.
2023Правові та етичні дилеми інформаційного забезпечення споживачів гормональних контрацептивівПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Малініна, Н. Г.; Бондарєва, І. В.; Софронова, І. В.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.; Malinina, N. G.; Bondarieva, I. V.; Sofronova, I. V.
2011Практикум з менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Ольховська, А. Б.; Пестун, І. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Чмихало, Н. В.; Дорохова, Л. П.; Мнушко, З. Н.; Ольховская, А. Б.; Пестун, И. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, Н. Н.; Жадько, С. В.; Чмихало, Н. В.; Дорохова, Л. П.; Mnushko, Z. M.; Olkhovskaya, A. B.; Pestun, I. V.; Rohulya, O. Yu.; Slobodyanyuk, M. M.; Zhadko, S. V.; Chmyhalo, N. V.; Dorohova, L. P.
2008Ринкове позиціонування товарного портфелю вітчизняного фармацевтичного підприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Кодацька, А. В.; Kodatska, А. V.; Кодацкая, А. В.
2017Робочий зошит з менеджменту та маркетингу у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulya, O. Yu.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, М. М.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timaniuk, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2021Розвиток інструментарію digital маркетингу в УкраїніЖадько, С. В.; Рясна, І. С.
2019Роль медицинских представителей в системе продвижения лекарственных средств на фармацевтическом рынке УкраиныЖадько, С. В.; Бабичева, А. С.; Жадько, С. В.; Бабичева, Г. С.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.
2021Роль медичних представників у просуванні лікарських засобів за умов розвитку цифрового маркетингуЖадько, С. В.; Батюк, В. О.
2022Роль цифрових каналів у маркетинговій діяльності аптечної мережіІвченко, А. А.; Жадько, С. В.
2013Сучаснi аспекти позицiонування лiкарських препаратiв на фармацевтичному ринкуЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.