Просмотр собрания по группе - Авторы Жадько, С. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 103 по 117 из 117 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2008Ринкове позиціонування товарного портфелю вітчизняного фармацевтичного підприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Кодацька, А. В.; Kodatska, А. V.; Кодацкая, А. В.
2017Робочий зошит з менеджменту та маркетингу у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulya, O. Yu.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, М. М.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timaniuk, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2021Розвиток інструментарію digital маркетингу в УкраїніЖадько, С. В.; Рясна, І. С.
2019Роль медицинских представителей в системе продвижения лекарственных средств на фармацевтическом рынке УкраиныЖадько, С. В.; Бабичева, А. С.; Жадько, С. В.; Бабичева, Г. С.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.
2021Роль медичних представників у просуванні лікарських засобів за умов розвитку цифрового маркетингуЖадько, С. В.; Батюк, В. О.
2022Роль цифрових каналів у маркетинговій діяльності аптечної мережіІвченко, А. А.; Жадько, С. В.
2013Сучаснi аспекти позицiонування лiкарських препаратiв на фармацевтичному ринкуЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2020Сучасні стратегії позиціонування лікарських засобів у фармацевтичному маркетингуЖадько, С. В.; Онанченко, А. В.
2019Тhe pharmacists’ role in ensuring the process of rational use of drugs in different countriesAyaou, A.; Faida, L.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2020Теоретичне обґрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармаціїПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Pestun, І. V.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Жадько, С. В.
2019Фармацевтические услуги в странах Европейского СоюзаЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Шуба, А.; Shuba, А.
2015Фармацевтичний маркетингПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Жадько, С. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Zhadko, S. V.
2015Фармацевтичний маркетингПестун, І. В.; Жадько, С. В.; Бондарєва, І. В.
2013Формування інноваційного портфелю фармацевтичних підприємств на основі вивчення зовнішніх та внутрішніх чинниківЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2014Якість обслуговування як фактор забезпечення конкурентоспроможності аптечних підприємствЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Мойсєєва, О. А.; Моисеева, А. А.; Moiseeva, A. A.