Просмотр собрания по группе - Авторы Ольховська, А. Б.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 19 по 38 из 70 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Комплексний дослідницький професійно орієнтований тренінг з маркетингуМалий, В. В.; Бондарєва, І. В.; Дорохова, Л. П.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Dorokhova, L. P.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2015Логіка та етика професійних суджень у маркетингуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2010Маркетингова політика комунікаційМнушко, З. М.; Євтушенко, О. М.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, О. В.; Сотнікова, Н. В.; Мнушко, З. Н.; Евтушенко, Е. Н.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, Е. В.; Сотникова, Н. В.; Mnushko, Z. М.; Yevtushenko, O. M.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Dorohova, L. P.; Shuvanova, O. V.; Sotnikova, N. V.
2016Маркетинговий аналіз активності стейкхолдерів фармацевтичного ринку в соціальних мережахМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2017Маркетинговий аналіз асортименту лікувальних жувальних гумок на сучасному фармацевтичному ринкуМаслій, Ю. С.; Рубан, О. А.; Ольховська, А. Б.; Маслий, Ю. С.; Рубан, Е. А.; Ольховская, А. Б.; Masliy, Ju. S.; Ruban, O. A.; Olkhovska, A. B.
2014Маркетинговые исследования фармацевтического рынка Сирии на примере антигистаминных препаратовАлсалим Ахмад; Ольховская, А. Б.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Маркетингові дослідження вітчизняного фармацевтичного ринку антигеморагічних лікарських засобівКуценко, С. А.; Куценко, С. О.; Kytsenko, S. A.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Маслій, Ю. С.; Маслий, Ю. С.; Masliy, Ju. S.
2011Маркетингові дослідженя вітчизняного ринку лікувальної косметикиОльховська, А. Б.; Кобець, М. М.; Фелоненко, Л. С.; Ольховская, А. Б.; Кобец, М. Н.; Фелоненко, Л. С.; O’lкhovskaya, A. B.; Kobets, M. N.; Felonenko, L. S.
2006Международный маркетинг в фармацииМнушко, З. Н.; Чмихало, Н. В.; Мусиенко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Мнушко, З. М.; Чмихало, Н. В.; Мусієнко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Mnushko, Z. N.; Chmyhalo, N. V.; Musienko, N. M.; Rohulya, O. Yu.; Yevtushenko, E. N.; Olkhovskaya, A. B.
2015Методичні вказівки до підготовки і проведення комплексного державного іспиту за фахомДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodianiuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2015Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Малий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2007Методологические подходы к оценке корпоративного имиджа оптового фармацевтического предприятияКурочкина, Р. А.; Kurochkina, R. A.; Курочкіна, Р. А.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховська, А. Б.
2006Моделювання поведінки споживачів комп’ютерних моніторівПохвала, Ю. А.; Pokhvala, Yu. A.; Похвала, Ю. А.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2013Мониторинг современных образовательных тенденций в системе преподавания менеджмента и маркетинга в фармацииМнушко, З. Н.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Тиманюк, И. В.; Алєкперова, Н. В.; Мнушко, З. М.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Тіманюк, І. В.; Алекперова, Н. В.; Mnushko, Z. N.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Timanyuk, I. V.; Aliekperova, N. V.
2017Навчально-методична робота кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту: історичні аспекти та перспективи розвиткуМалий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Малый, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Malyi, V. V.; Rogulia, O. Yu.; Olkhovska, A. B.; Dorokhova, L. P.
2018Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просуванняОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2022Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармаціїОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Лісна, А. Г.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Lisna, А. G.
2007Обоснование системы маркетинговых коммуникаций фармацевтического оптового предприятияАкичева, М. Ш.; Akicheva, M. Sh.; Акичева, М. Ш.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2015Основні напрямки підвищення ефективності використання держаних коштів, що спрямовуються на закупівлю протипухлинних препаратів за умов обов’язкового медичного страхування в УкраїніПанфілова, Г. Л.; Ольховська, А. Б.; Заріцька, Г. М.; Панфилова, Г. Л.; Panfilova, G. L.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Зарицкая, Г. М.; Zaritskaya, G. M.
2019Особливості нормативно-правового регулювання реклами лікарських засобів в Україні та зарубіжних країнахОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.