Просмотр собрания по группе - Авторы Ольховська, А. Б.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 57 по 70 из 70 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2017Ставлення лікарів до інформаційної роботи медичних представників фармацевтичних компанійОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2019Теоретико-методичні аспекти формування механізму антикризового управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Оlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2020Теоретико-прикладні аспекти професійного розвитку науково-педагогічних та педагогічних працівників фармацевтичних закладів вищої освітиКотвіцька, А. А.; Ольховська, А. Б.; Кайдалова, Л. Г.
2017Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделюванняОльховська, А. Б.; Оlkhovska, А. B.; Ольховская, А. Б.
2015Теоретико-прикладні засади формування іміджу вищого навчального закладуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2021Теоретичні основи управління соціально-економічним розвитком регіонуКосогова, А. О.; Ольховська, А. Б.; Козирєва, О. В.
2021Теоретичні основи управління соціально-економічним розвитком регіону в контексті нестабільного середовищаВарнавський, О. С.; Ольховська, А. Б.; Козирєва, О. В.
2016Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобівМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Узагальнення кар'єрних очікувань і вимог роботодавців до професійних та особистісних якостей випускників НФаУМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2008Фактори прийняття рішення споживачами про вибір засобів, що застосовуються при кашліОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. В.; Ольховская, А. Б.; Волощенко, С. І.; Voloshchenko, S. I.; Волощенко, С. И.
2020Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтичних фахівців у процесі вивчення дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Малий, В. В.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Шуванова, О. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Malyi, V. V.; Yevtushenko, О. М.; Olkhovska, A. B.; Shuvanova, O. V.; Pestun, I. V.; Slobodyanyuk, М. М.; Rohulya, O. Yu.; Малый, В. В.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Шуванова, Е. В.; Пестун, И. В.; Слободянюк, Н. Н.; Рогуля, О. Ю.
2020Формування професійної Я-Концепції у майбутніх професіоналів фармацевтичного сектора галузі охорони здоров`яПляка, Л. В.; Ольховська, А. Б.; Plyaka, L. V.; Olkhovska, A. B.; Ольховская, А. Б.
2017Історія створення та становлення кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджментуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V.V.; Софронова, І. В.; Софронова, И.В.; Sofronova, I. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.