Просмотр собрания по группе - Авторы Пестун, І. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 92 по 111 из 118 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2007Сегментація ринку споживання протигрибкових препаратів методом типологічного угрупуванняМнушко, З. М.; Тіманюк, І. В.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Timanyuk, I. V.; Pestun, I. V.
2007Сегментація ринку споживання протигрибкових препаратів методом типологічного угрупуванняМнушко, З. М.; Тіманюк, І. В.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Timanyuk, I. V.; Pestun, I. V.
2007Сегментація фармацевтичного ринку методом типологічних угрупуваньМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Тіманюк, І. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.
2010Современные аспекты формирования лояльности клиентов аптекиМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Сотнікова, Н. В.; Сотникова, Н. В.; Sotnikova, N. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Створення клієнтської бази даних аптеки в процесі формування лояльності покупців аптечної мережіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2016Сучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організаційПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2017Сучасні маркетингові практики в діяльності фармацевтичних підприємствПестун, І. В.; Тіманюк, І. В.; Пестун, И. В.; Тиманюк, И. В.; Pestun, I. V.; Timanyuk, I. V.
2016Сучасні особливості маркетингу в закладах охорони здоров’яПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2021Сучасні тенденції розвитку систем просування фармацевтичної продукції − digital-технології на українському фармацевтичному ринкуСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Євтушенко, О. М.; Пестун, І. В.; Байгуш, Ю. В.
2009Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління на фармацевтичному ринкуПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.
2020Теоретичне обґрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармаціїПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Pestun, І. V.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Жадько, С. В.
2010Теоритичні та науково-прикладні засади маркетингового управління в системі лікарського забезпечення населенняПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2008Теория и практика маркетинговых исследований в фармацииМнушко, З. Н.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Pestun, I. V.
2023Технології Аgile-менеджменту у фармаціїТрепач, Є. М.; Пестун, І. В.
2006Управління попитом на медичні послугиПершина, С. О.; Pershina, S. O.; Першина, С. О.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2017Управління робочим часом та тайм-менеджмент викладачаПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2006Управління формуванням бренду на фармацевтичному ринкуМіщенко, Д. В.; Mishchenko, D. V.; Мишенко, Д. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, І. В.
2008Фармакоекономічний аналіз фармакотерапії захворювань органів диханняВишневська, Л. І.; Vishnevskaya, L. I.; Вишневская, Л. И.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Хохлова, К. О.; Hohlova, К. О.; Хохлова, К. О.
2015Фармацевтичний маркетингПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Жадько, С. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Zhadko, S. V.
2015Фармацевтичний маркетингПестун, І. В.; Жадько, С. В.; Бондарєва, І. В.