Просмотр собрания по группе - Авторы Пестун, И. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 41 по 60 из 92 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2009Контроль маркетингової діяльності фармацевтичних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2009Кількісна оцінка впливу факторів зовнішнього макросередовища на роботу аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2021Маркетингове дослідження рівня сприяння раціональному використанню лікарських засобів фармацевтичними працівниками в УкраїніЖадько, С. В.; Пестун, І. В.; Завадська, Н. П.; Сеньків, Н. М.; Zhadko, S. V.; Pestun, І. V.; Zavadska, N. P.; Senkiv, N. M.; Жадько, С. В.; Пестун, И. В.; Завадская, Н. П.; Сенькив, Н. М.
2013Маркетингове управління в системі забезпечення населення лікамиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2013Маркетингове управління в системі забезпечення населення лікамиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2010Методика визначення тенденцій попиту на лікарські засоби імуностимулюючої діїПестун, І. В.; Торохтін, О. М.; Pestun, I. V.; Torohtin, A. M.; Пестун, И. В.; Торохтин, А. М.
2010Методика прогнозування рівня розвитку аптечних підприємств за оцінками факторів мікросередовищаПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Мнушко, З. М.; Нессонова, М. М.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Нессонова, М. Н.; Nessonova, M. M.
2009Методичні підходи до розробки клієнтської бази даних аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Моделювання процесу адаптації фармацевтичного підприємства до змін зовнішнього середовищаПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2012Моделювання робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функційМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2012Напрями підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2007Напрямки науково-дослідної роботи кафедри менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2011Обгрунтування та методологія розробки сrm–системи фармацевтичного оптового підприємстваМнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Шамс Нізар Єхія; Мнушко, З. М.; Пестун, И. В.; Шамс Низар Ехия; Mnushko, Z. M.; Pestun, I. V.; Shams, N.
2016Обоснование комплекса мероприятий, содействующих рациональному применению лекарственных средств в УкраинеЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2010Обґрунтування доцільності введення посади спеціаліста з маркетингу до штату аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2017Огляд сучасних тенденцій професійної діяльності провізорів (фармацевтів) в Україні та за кордономПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. Н.
2009Опрацювання системи збалансованих показників маркетингу фармацевтичної оптової фірмиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2013Особенности системы сбалансированных показателей аптечных предприятий и маркетинговое управление имиПестун, И. В.; Мнушко, З. Н.; Тутутченко, Е. В.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Тутутченко, О. В.; Mnushko, Z. N.; Pestun, I. V.; Tututchenko, O. V.
2010Оценка влияния кадрового потенциала аптечных сетевых структур на эффективность решения маркетинговых задачМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2017Оцінка ефективності впровадження CRM-системи оптовою фармацевтичною фірмоюПестун, I. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.