Просмотр собрания по группе - Авторы Пивень, Е. П.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 13 по 32 из 53 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Визначення показників для оцінки якості надання фармацевтичних послуг аптечними закладамиПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2017Визначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтівПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2014Дослідження ринку та обгрунтування створення вітчизняного рослинного лікарського препаратуПівень, О. П.; Сліпченко, Г. Д.; Пивень, Е. П.; Слипченко, Г. Д.; Piven, E. P.; Slipchenko, H. D.
2014Дослідження ринку та обгрунтування створення вітчизняного рослинного лікарського препарату у формі капсулСліпченко, Г. Д.; Півень, О. П.; Слипченко, Г. Д.; Slipchenko, H. D.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.
2013Дослідження споживчих переваг ринку гіпотензивних засобів групи інгібіторів ангіотензинперетворюючого ферментуПівень, О. П.; Ціхонь, Г. М.; Пивень, Е. П.; Цихонь, Г. М.; Piven, O. P.; Tsikhon, G. M.
2017Забезпечення якості надання послуг аптечним підприємством шляхом дотримання відповідності встановленим стандартамПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2018Застосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладуПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2014Заходи мерчандайзингу як фактор впливу на діяльність аптечного підприємстваПівень, О. П.; Малий, В. В.; Чумаков, В. В.; Пивень, Е. П.; Малый, В. В.; Чумаков, В. В.; Piven, E. P.; Malyi, V. V.; Chumakov, V. V.
2019Исследование деятельности медицинского представителя на примере работы с аптечным учреждениемПивень, Е. П.; Півень, О. П.; Piven, E. P.; Степанов, В. В.; Stepanov, V. V.
2015Исследование факторов, влияющих на ценовую чувствительность потребителей лекарственных средствПивень, Е. П.; Аушева, А. С.; Ткаченко, И. В.; Півень, Є. П.; Аушева, А. С.; Ткаченко, І. В.; Piven, E. P.; Aushevа, A. S.; Tkachenko, I. V.
2016Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємстваПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2018Кон’юнктурний аналіз асортименту ноотропних лікарських засобів, зареєстрованих в УкраїніСліпченко, Г. Д.; Півень, О. П.; Slipchenko, H. D.; Piven, O. P.; Слипченко, Г. Д.; Пивень, Е. П.
2021Кон’юнктурні дослідження ринку антианемічних лікарських засобів, зареєстрованих в УкраїніБоротюк, Є. С.; Borotiuk, E. S.; Боротюк, Е. С.; Півень, О. П.; Piven, O. P.; Пивень, Е. П.
2017Лояльність клієнтів до підприємства: основні поняття і методи оцінкиПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Софронова, І. В.; Cофронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2016Маркетинг взаємовідносин у фармаціїПівень, О. П.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2013Маркетингове обгрунтування виробництва лікарських препаратів ноотропної дії із шоломниці байкальскоїПівень, О. П.; Сліпченко, Г. Д.; Пивень, Е. П.; Слипченко, Г. Д.; Piven, E. P.; Slipchenko, H. D.
2015Маркетингове ціноутворенняПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.
2015Маркетинговое обоснование создания растительного лекарственного препарата в форме капсулСлипченко, Г. Д.; Сліпченко, Г. Д.; Slipchenko, H. D.; Пивень, Е. П.; Півень, О. П.; Piven, E. P.
2014Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину ІІПівень, О. П.; Пузак, Н. О.; Хренов, М. О.; Пузак, Н. А.; Пивень, Е. П.; Хренов, Н. А.
2017Методика визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі комплексної оцінки якості обслуговуванняПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.