Просмотр собрания по группе - Авторы Півень, О. П.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 5 по 24 из 56 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Анализ товарной структуры украинского рынка назальных лекарственных средствПивень, Е. П.; Півень, О. П.; Piven, E. P.; Бен Гхолам Ханае; Ben Gholam Hanae; Бен Гхолам Ханаэ
2018Аналіз конкурентного середовища на українському ринку лікарських препаратівПівень, О. П.; Сліпченко, Г. Д.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Слипченко, Г. Д.; Slipchenko, H. D.
2022Аналіз нормативно-законодавчої бази ведення електронної роздрібної торгівлі лікарськими засобами в умовах захворюваності на COVID-19Півень, О. П.; Пидорашко, Я. В.
2020Аналіз потреб відвідувачів аптеки з гіпертонічною хворобоюПівень, О. П.; Юсупов, В. О.; Piven, O. P.; Yusupov, V. O.; Пивень, Е. П.
2021Аналіз підходів до оцінки ефективності маркетингових заходівПівень, О. П.; Шуванова, О. В.; Ткаченко, І. В.
2019Аналіз роботи фармацевтичних компаній з медичними представниками на українському ринкуПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Степанов, В. В.; Stepanov, V. V.
2004Визначення вартості науково-технічної продукції у фармацевтичній галузіПівень, О. П.; Пивень, О. П.; Piven, O. P.
2020Визначення показників для оцінки якості надання фармацевтичних послуг аптечними закладамиПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2017Визначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтівПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2021Використання digital-технології на фармацевтичному ринку УкраїниКоровіна, Д. С.; Півень, О. П.
2021Дослідження Servqual-розриву якості обслуговування відвідувачів аптечної мережіПівень, О. П.; Пивень, О. П.; Piven, O. P.; Хаблак, Я. В.; Khablak, Ya. V.
2022Дослідження ефективності впровадження маркетингових розробок у діяльність аптечних закладівПівень, О. П.; Малий, В. В.; Мітронова, О. В.; Шуванова, О. В.; Piven, O. P.; Malyi, V. V.; Mitronova, O. V.; Shuvanova, O. V.
2014Дослідження ринку та обгрунтування створення вітчизняного рослинного лікарського препаратуПівень, О. П.; Сліпченко, Г. Д.; Пивень, Е. П.; Слипченко, Г. Д.; Piven, E. P.; Slipchenko, H. D.
2014Дослідження ринку та обгрунтування створення вітчизняного рослинного лікарського препарату у формі капсулСліпченко, Г. Д.; Півень, О. П.; Слипченко, Г. Д.; Slipchenko, H. D.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.
2013Дослідження споживчих переваг ринку гіпотензивних засобів групи інгібіторів ангіотензинперетворюючого ферментуПівень, О. П.; Ціхонь, Г. М.; Пивень, Е. П.; Цихонь, Г. М.; Piven, O. P.; Tsikhon, G. M.
2017Забезпечення якості надання послуг аптечним підприємством шляхом дотримання відповідності встановленим стандартамПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2018Застосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладуПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2014Заходи мерчандайзингу як фактор впливу на діяльність аптечного підприємстваПівень, О. П.; Малий, В. В.; Чумаков, В. В.; Пивень, Е. П.; Малый, В. В.; Чумаков, В. В.; Piven, E. P.; Malyi, V. V.; Chumakov, V. V.
2019Исследование деятельности медицинского представителя на примере работы с аптечным учреждениемПивень, Е. П.; Півень, О. П.; Piven, E. P.; Степанов, В. В.; Stepanov, V. V.
2016Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємстваПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.