Просмотр собрания по группе - Авторы Рогуля, О. Ю.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 11 по 30 из 88 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Анализ направлений реорганизации системы лекарственного обеспечения в Судане и УкраинеЕвтушенко, Е. Н.; Осама А. М. Инур; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Ievtushenko, О. М.; Rohulya, O. Yu.
2015Анализ направлений реорганизации системы лекарственного обеспечения в Судане и УкраинеЕвтушенко, Е. Н.; Осама А. М. Инур; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Yevtushenko, O. М.; Rohulya, O. Yu.
2007Аналіз асортименту препаратів статевих гормонів на фармацевтичному ринку та у спеціалізованій аптеціМнушко, З. М.; Преснякова, В. В.; Сафіуліна, З. Р.; Рогуля, О. Ю.; Mnushko, Z. N.; Presnyakova, V. V.; Safiulina, Z. R.; Rogulya, O. Yu.
2021Бриф аналіз наукових досліджень кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу в період з 2016 по 2020 рокиМалий, В. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Євтушенко, О. М.; Рогуля, О. Ю.; Дорохова, Л. П.; Софронова, І. В.; Тіманюк, І. В.
2017Визначення внутрішнього потенціалу фармацевтичного підприємстваРогуля, О. Ю.; Дриняєва, Т. В.; Rogulya, O. Yu.; Drinyaeva, T. V.; Рогуля, О. Ю.; Дриняева, Т. В.
2022Використання концепції екологічного маркетингу у діяльності фармацевтичих підприємствБалабанова, В. О.; Рогуля, О. Ю.
2023Використання маркетингових досліджень у формуванні товарної політики фармацевтичної компаніїРогуля, О. Ю.; Бондаренко, Ю. А.; Шуванова, О. В.
2016Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2016Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2009Використання результатів роздрібного аудиту в конкурентному аналізі фармацевтичного ринку УкраїниМнушко, З. М.; Рогуля, О. Ю.; Преснякова, В. В.; Мнушко, З. Н.; Преснякова, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Mnushko, Z. N.; Presnyakova, V. V.; Rogulya, O. Yu.
2015Використання інформаційних технологій у фармацевтичному наглядіЄвтушенко, О. М.; Рогуля, О. Ю.; Осама Абузаїд Мохамед Інур; Евтушенко, Е. Н.; Рогуля, О. Ю.; Yevtushenko, O. М.; Rohulya, O. Yu.
2019Досвід і ефективність окремих форм самопідготовки здобувачів вищої освіти у вивченні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Малий, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Слободянюк, М. М.; Pestun, I. V.; Malyi, V. V.; Dorokhova, L. P.; Rogulia, O. Yu.; Yevtushenko, О. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Пестун, И. В.; Малый, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Слободянюк, Н. Н.
2018Дослідження взаємозв’язку характеристик клієнтів аптеки та впливу на них інструментів маркетингуЕсаулова, К. В.; Эсаулова, К. В.; Esaulova, K. V.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2017Дослідження маркетингових аспектів діяльності як фактора вибору споживачами аптекиМєлаєва, І. І.; Mielaieva, I. I.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2021Дослідження напрямів диверсифікації діяльності фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.
2019Дослідження напрямів розвитку інноваційної політики фармацевтичних підприємствКамінська, М.; Каминская, М.; Kaminska, M.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2018Дослідження організаційних аспектів навчальної та виробничої практик в умовах функціонування системи управління якістю закладів вищої освіти на прикладі Національного фармацевтичного університетуБарковська, О. Я.; Рогуля, О. Ю.; Лебединець, В. О.; Barkovska, O. Ya.; Rogulia, O. Yu.; Lebedynets, V. O.; Барковская, О. Я.; Рогуля, О. Ю.; Лебединец, В. А.
2019Дослідження поведінки споживачів тютюнових виробівЛісек Ярослав Марцін; Лисек Ярослав Марцин; Lisek Yaroslav Martsin; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2020Дослідження причин виникнення конфліктів у процесі надання фармацевтичної допомогиЧегринець, А. А.; Бабічева, Г. С.; Рогуля, О. Ю.; Chehrynets, А. А.; Babicheva, G. S.; Rogulia, O. Yu.; Чегринец, А. А.; Бабичева, А. С.
2014Дослідження сприйняття елементів мерчандайзингу клієнтами аптечного закладуЗаіченко, А. С.; Рогуля, О. Ю.; Заиченко, А. С.; Рогуля, О. Ю.; Zaichenko, A. S.; Rohulya, O. Yu.