Просмотр собрания по группе - Авторы Самборский, О. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 4 по 23 из 54 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Theoretical and scientific-practical aspects of marketing commercialization of higher educational establishments scientific developmentsMalyi, V. V.; Малый, В. В.; Малий, В. В.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.
2017There is a question of risk and management of vagueness processes in the field of pharmaceuticalCамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, М. М.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.
2007Антигистаминные препараты на фармацевтическом рынке УкраиныСлободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Samborskyi, O. S.; Самборский, О. С.
2019Визначення вартості інвестиційного проекту з розробки нового генеричного лікарського засобу на основі змістовного підходуСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Губін, Ю. І.; Мандзій, Т. П.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskyi, О. S.; Hubin, Yu. I.; Mandzii, T. P.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Губин, Ю. И.; Мандзий, Т. П.
2019Визначення потенційної ємкості - важлива складова маркетингового потенціалу ринкуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2017Вопросы экстемпорального изготовления в Украине и за рубежомЄвтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborsky, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2016Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2019Вплив інноваційних складових з розробки лікарських засобів на їх ринкову цінуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2017Дослідження впливу державних заходів з регулювання доступності ліків для лікування гіпертонічної хвороби в Україні на динаміку цін на бета-адреноблокаториCамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.
2019Дослідження організаційно-економічних особливостей екстемпорального виготовлення ліків в аптеках та розширення обсягів продажівСлободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Cамборський, О. С.; Samborskiy, О. S.; Самборский, О. С.
2017Застосування методу квотної вибірки при проведенні досліджень фармацевтичного ринкуШуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Исследования в «маркетинговом поле» брендов лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Слободянюк, Н. Н.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Семенив, Д. В.; Семенів, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.
2017Логістичний ланцюг та мережевий підхід як засіб підвищення ефективності стейкхолдерської моделі створення нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2014Лояльность потребителей к брендам лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Baygush, Y. V.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskiy, O. S.
2013Маркетинговий аналіз конкурентних переваг протиалергійних антигістамінних препаратівСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Поварчук, Т. Я.; Самборский, О. С.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Поварчук, Т. Я.; Samborskiy, O. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.; Povarchuk, T. Y.
2020Методологічний підхід до комплексного обгрунтування балансування інвестиційних, виробничих і ринкових показників при розробці лікарських засобівСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2010Науково-методичнi пiдходи до оптимiзацiї фiнансування iнновацiйного портфелю фармацевтичного пiдприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2017Науково-методичний підхід до прогнозування економічних показників при розробці нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Германовскі, Т.; Германовски, Т.; Hermanowski, T.
2020Науково-практичне обгрунтування підходів до підвищення економічної ефективності продукції аптечного виробництваСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Євтушенко, О. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Samborskiy, O. S.; Yevtushenko, О. М.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Евтушенко, Е. Н.
2019Науково-практичні підходи до розробки основних завдань та принципів ефективної реалізації соціально орієнтованої асортиментної політики на українському фармацевтичному ринкуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.