Просмотр собрания по группе - Авторы Слободянюк, М. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 35 по 54 из 143 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Економічне та комерційне обґрунтування впровадження антигіпертензивного препарату3-го поколінняСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Ціхонь, Г. М.; Цихонь, Г. М.; Tsikhon, G. M.; Дудар, Г. М.; Dudar, G. M.
2017Застосування методу квотної вибірки при проведенні досліджень фармацевтичного ринкуШуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2007Изучение торговых марок препарата лоратадинКотляров, Г. Б.; Kotliarov, G. B.; Котляров, Г. Б.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2006Инфраструктура товарного рынкаМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodianiuk, M. M.
2006Исследование ассортимента гомеопатических лекарственных препаратов в аптеке г. ХарьковаИвченко, А. В.; Ivchenko, A. V.; Івченко, А. B.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н .
2007-05-17Исследование предпринимательской деятельности аптечних учрежденияРыбакова, Е. В.; Rybakova, Ye. V.; Рибакова, Е. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2015Исследования в «маркетинговом поле» брендов лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Слободянюк, Н. Н.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Семенив, Д. В.; Семенів, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.
2017Комплексний підхід у підвищенні ринкового потенціалу антигіпертензивних лікарських засобівБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2017Логістичний ланцюг та мережевий підхід як засіб підвищення ефективності стейкхолдерської моделі створення нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2014Лояльность потребителей к брендам лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Baygush, Y. V.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskiy, O. S.
2006Маркетинг товарной политики фармацевтических производственных предприятийОсьмуха, А. A.; Osmukha, А. A.; Осьмуха, А. A.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2014Маркетингова оцінка сучасного стану та прогнозування якості водопостачання у м. ХарковіМиренкова, Р. І.; Малий, В. В.; Слободянюк, М. М.; Миренкова, Р. И.; Малый, В. В.; Слободянюк, Н. Н.; Myrenkova, R. I.; Slobodyanyuk, N. N.; Malyі, V. V.
2022Маркетингове дослідження сили ринкових позицій антигістамінних препаратів цетиризинуСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Байгуш, Ю. В.; Samborskyi, O. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Rohulia, O. Yu.; Baygush, Yu. V.
2008Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2006Маркетингове управління товарною політикою поліграфічного підприємстваКрівцова, Г. Л.; Krivtsova, G. L.; Кривцова, Г. Л.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2013Маркетинговий аналіз конкурентних переваг протиалергійних антигістамінних препаратівСамборський, О. С.; Слободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Поварчук, Т. Я.; Самборский, О. С.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Поварчук, Т. Я.; Samborskiy, O. S.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Y. V.; Povarchuk, T. Y.
2016Маркетинговий аналіз ринку серцево-судинних препаратів в УкраїніСлободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Slobodyanyuk, M. M.; Baygush, Yu. B.
2018Маркетинговий підхід до аналізу партнерських відносин у виробництві та просуванні нових лікарських засобів до споживачаСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.
2020Маркетинговий підхід до оцінки ефективності інвестиційних проєктів при розробці лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Рогуля, О. Ю.
2007Маркетинговые исследования антигистаминных лекарственных препаратовКотляров, Г. Б.; Kotliarov, G. B.; Котляров, Г. Б.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.