Просмотр собрания по группе - Авторы Слободянюк, Н. Н.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 40 из 121 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Вплив інноваційних складових з розробки лікарських засобів на їх ринкову цінуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2013Гіпертонічна хвороба та споживання антигіпертензивних лікарських препаратів в УкраїніБайгуш, Ю. В.; Семенів, Д. В.; Слободянюк, М. М.; Байгуш, Ю. В.; Семенов, Д. В.; Слободянюк, Н. Н.; Baygush, Y. V.; Semeniv, D. V.; Slobodyanyuk, M. M.
2019Досвід і ефективність окремих форм самопідготовки здобувачів вищої освіти у вивченні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Малий, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Слободянюк, М. М.; Pestun, I. V.; Malyi, V. V.; Dorokhova, L. P.; Rogulia, O. Yu.; Yevtushenko, О. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Пестун, И. В.; Малый, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Слободянюк, Н. Н.
2007Дослідження асортименту лікарських засобів для лікування захворювань травної системиІвченко, А. В.; Ivchenko, A. V.; Ивченко, А. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2016Дослідження асортименту та доступності блокаторів бета-адренорецепторів у роздрібному сегменті вітчизняного фармацевтичного ринкуБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2017Дослідження лояльності споживачів та сили торговельних марок антигістамінних лікарських засобів в маркетинговому поліВозна, Д. І.; Vozna, D. I.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2019Дослідження організаційно-економічних особливостей екстемпорального виготовлення ліків в аптеках та розширення обсягів продажівСлободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Cамборський, О. С.; Samborskiy, О. S.; Самборский, О. С.
2013Економічне та комерційне обґрунтування впровадження антигіпертензивного препарату3-го поколінняСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Ціхонь, Г. М.; Цихонь, Г. М.; Tsikhon, G. M.; Дудар, Г. М.; Dudar, G. M.
2017Застосування методу квотної вибірки при проведенні досліджень фармацевтичного ринкуШуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2007Изучение торговых марок препарата лоратадинКотляров, Г. Б.; Kotliarov, G. B.; Котляров, Г. Б.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2006Инфраструктура товарного рынкаМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodianiuk, M. M.
2007-05-17Исследование предпринимательской деятельности аптечних учрежденияРыбакова, Е. В.; Rybakova, Ye. V.; Рибакова, Е. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2015Исследования в «маркетинговом поле» брендов лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Слободянюк, Н. Н.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Семенив, Д. В.; Семенів, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.
2017Комплексний підхід у підвищенні ринкового потенціалу антигіпертензивних лікарських засобівБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2017Логістичний ланцюг та мережевий підхід як засіб підвищення ефективності стейкхолдерської моделі створення нових лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2014Лояльность потребителей к брендам лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Baygush, Y. V.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskiy, O. S.
2006Маркетинг товарной политики фармацевтических производственных предприятийОсьмуха, А. A.; Osmukha, А. A.; Осьмуха, А. A.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2014Маркетингова оцінка сучасного стану та прогнозування якості водопостачання у м. ХарковіМиренкова, Р. І.; Малий, В. В.; Слободянюк, М. М.; Миренкова, Р. И.; Малый, В. В.; Слободянюк, Н. Н.; Myrenkova, R. I.; Slobodyanyuk, N. N.; Malyі, V. V.
2008Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2006Маркетингове управління товарною політикою поліграфічного підприємстваКрівцова, Г. Л.; Krivtsova, G. L.; Кривцова, Г. Л.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.