Просмотр собрания по группе - Авторы Ткаченко, И. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 3 по 21 из 21 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Methods of evaluation of customers’ loyaltyKovinka, A. Y.; Tkachenko, I. V.; Piven, O. P.; Ковінка, А. Ю.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Пивень, О. П.; Півень, О. П.
2016Relationship marketing in pharmacyTkachenko, I. V.; Piven, E. P.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Півень, О. П.
2020Визначення показників для оцінки якості надання фармацевтичних послуг аптечними закладамиПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2017Визначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтівПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2017Забезпечення якості надання послуг аптечним підприємством шляхом дотримання відповідності встановленим стандартамПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2018Застосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладуПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2015Исследование факторов, влияющих на ценовую чувствительность потребителей лекарственных средствПивень, Е. П.; Аушева, А. С.; Ткаченко, И. В.; Півень, Є. П.; Аушева, А. С.; Ткаченко, І. В.; Piven, E. P.; Aushevа, A. S.; Tkachenko, I. V.
2016Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємстваПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2017Лояльність клієнтів до підприємства: основні поняття і методи оцінкиПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Софронова, І. В.; Cофронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2016Маркетинг взаємовідносин у фармаціїПівень, О. П.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2017Методика визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі комплексної оцінки якості обслуговуванняПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2018Моделирование показателя качества обслуживания в аптечных учрежденияхПивень, Е. П.; Ткаченко, И. В.; Нессонова, М. Н.
2019Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльностіПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2018Обґрунтування переліку показників для моделювання інтегральної оцінки якості обслуговування клієнтів в аптеціПівень, О. П.; Ткаченко, І. В.; Нессонова, М. М.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Nessonova, M. M.; Пивень, Е. П.; Ткаченко, И. В.; Нессонова, М. Н.
2015Оценка уровня осведомленности специалистов фармацевтических предприятий об основных принципах маркетинга взаимоотношенийПивень, Е. П.; Ткаченко, К. Е.; Ткаченко, И. В.; Півень, О. П.; Ткаченко, К. Є.; Ткаченко, І. В.; Piven, E. P.; Tkachenko, I. V.; Tkachenko, K. Ye.
2017Оцінка лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі концепції servqualПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2018Расчет индекса удовлетворенности клиентов аптечных предприятийБабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, A. S.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Tkachenko, I. V.
2016Уявлення працівників аптек про концепцію маркетингу взаємовідносинПівень, О. П.; Шуванова, О. В.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2016Формування мережі взаємодіючих на фармацевтичному ринку підприємств на принципах маркетингу взаємовідносинПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.