Просмотр собрания по группе - Авторы Чмыхало, Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 40 из 40 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Дослідження соціальної ролі маркетингу у підприємницькій діяльності фармацевтичних організаційЧмихало, Н. В.; Пузак, Н. О.; Гавриш, Н. Б.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.; Пузак, Н. А.; Puzak, N. О.; Gavrish, N. B.
2015Дослідження сучасних тенденцій у вищій освіті арабських країнКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Пузак, Н. О.; Пузак, Н. А.; Puzak, N. О.; Чмихало, Н. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.
2019Дослідження формування лідерських якостей у здобувачів вищої освітиЧмихало, Н. В.; Журіна, О. Ю.; Chmyhalo, N. V.; Zhurina, O. Yu.; Чмыхало, Н. В.; Журина, О. Ю.
2017Етика та деонтологія у фармаціїКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Чмихало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.; Свєточева, І. І.; Светочева, И. И.; Svetocheva, І. І.; Лобова, І. О.; Lobova, I. O.; Лобова, И. А.; Віскова, М. В.; Вискова, М. В.; Viskova, M. V.
2018Застосування маркетингового підходу у вивченні українського ринку професійних засобів, що застосовуються у догляді за волоссямПузак, Н. О.; Пузак, Н. А.; Puzak, N. О.; Чмихало, Н. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Лисак, А. О.
2018Изучение влияния фармацевтической информации на рациональное использование лекарственных средствСалхи Амин; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Чмихало, Н. В.
2016Корпоративна культура фірми як складова соціально орієнтованого управління фармацевтичним підприємствомПузак, Н. О.; Чмихало, Н. В.; Гавриш, Н. Б.; Puzak, N. О.; Пузак, Н. А.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.; Gavrysh, N. B.
2016Корпоративна культура фірми як складова соціально орієнтованого управління фармацевтичним підприємствомПузак, Н. О.; Чмихало, Н. В.; Пузак, Н. А.; Puzak, N. О.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.
2017Маркетинг послугКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Кубарєва, І. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмихало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.
2015Маркетинговые исследования перспектив развития фармацевтического рынка республики ТаджикистанЧмыхало, Н. В.; Сафаров, Шахбаз; Чмыхало, Н. В.; Сафаров, Ш.; Chmyhalo, N. V.; Safarov, Sh.
2015Маркетинговые исследования фармацевтического рынка ТаджикистанаЧмыхало, Н. В.; Сафаров Шахбаз; Chmyhalo, N. V.; Чмихало, Н. В.; Safarov, Sh.
2015Маркетингові дослідження косметичного ринку УкраїниМаслова, А. C.; Чмихало, Н. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Maslova, A. S.
2017Обґрунтування методів діагностики організаційної культури фармацевтичних організаційКубарєва, І. В.; Чмихало, Н. В.; Карпенко, Л. А.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.; Karpenko, L. A.
2016Політика бріджингу в рамках соціальної відповідальності фармацевтичних підприємствКубарєва, І. В.; Чмихало, Н. В.; Вороніна, О. М.; Kubareva, І. V.; Кубарева, И. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Воронина, О. Н.; Voronina, O. N.
2017Практичні аспекти оцінки діяльності аптечної організації з позицій формування лояльності споживачів лікарських засобівКубарєва, І. В.; Чмихало, Н. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.
2014Ретроспективний огляд формування моральних принципів медичної та фармацевтичної етикиКотвіцька, А. А.; Чмихало, Н. В.; Котвицкая, А. А.; Чмыхало, Н. В.; Kotvitska, A. A.; Chmyhalo, N. V.
2017Соціальна відповідальністьКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Кубарєва, І. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмихало, Н. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Вороніна, О. М.; Воронина, О. Н.; Voronina, O. N.
2017Соціальне управління у фармацевтичній галузіКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Кубарєва, І. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмихало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.; Вороніна, О. М.; Воронина, О. Н.; Voronina, O. N.
2014Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідальності фармацевтичних організаційКотвіцька, А. А.; Чмихало, Н. В.; Волкова, А. В.; Kotvitska, A. A.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Volkova, A. V.; Котвицкая, А. А.
2020Теоретичне обгрунтування вірусного маркетингу як нової технології просування комерційних пропозицій на ринкуЧмихало, Н. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Проскурова, Я. О.; Проскурова, Я. А.; Proskurova, Yа. O.