Просмотр собрания по группе - Авторы Чмыхало, Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 36 по 40 из 40 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Ретроспективний огляд формування моральних принципів медичної та фармацевтичної етикиКотвіцька, А. А.; Чмихало, Н. В.; Котвицкая, А. А.; Чмыхало, Н. В.; Kotvitska, A. A.; Chmyhalo, N. V.
2017Соціальна відповідальністьКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Кубарєва, І. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмихало, Н. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Вороніна, О. М.; Воронина, О. Н.; Voronina, O. N.
2017Соціальне управління у фармацевтичній галузіКотвіцька, А. А.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Кубарєва, І. В.; Кубарева, И. В.; Kubareva, I. V.; Чмихало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Чмыхало, Н. В.; Вороніна, О. М.; Воронина, О. Н.; Voronina, O. N.
2014Соціальний маркетинг як основа формування соціальної відповідальності фармацевтичних організаційКотвіцька, А. А.; Чмихало, Н. В.; Волкова, А. В.; Kotvitska, A. A.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Volkova, A. V.; Котвицкая, А. А.
2020Теоретичне обгрунтування вірусного маркетингу як нової технології просування комерційних пропозицій на ринкуЧмихало, Н. В.; Чмыхало, Н. В.; Chmyhalo, N. V.; Проскурова, Я. О.; Проскурова, Я. А.; Proskurova, Yа. O.