Просмотр собрания по группе - Авторы Babicheva, G. S.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 33 по 50 из 50 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Напрями підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2011Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Обґрунтування доцільності введення посади спеціаліста з маркетингу до штату аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2023Обґрунтування ринкових можливостей для вітчизняних виробників у сегменті протизапальних та протиревматичних лікарських засобівЧегринець, А. А.; Рогуля, О. Ю.; Шуванова, О. В.; Бабічева, Г. С.; Бондарєва, І. В.; Малініна, Н. Г.; Chehrynets, A. A.; Rohulia, O. Yu.; Shuvanova, O. V.; Babicheva, G. S.; Bondarieva, I. V.; Malinina, N. G.
2010Оценка влияния кадрового потенциала аптечных сетевых структур на эффективность решения маркетинговых задачМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2018Оцінка ефективності програм лояльності аптечних підприємствБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2014Оцінка мотиваційних факторів у роботі медичних (фармацевтичних) представниківЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Фартушна, С. Г.; Фартушная, С. Г.; Fartushnaya, S. G.
2019Оцінка рівня професійної підготовки спеціалістів аптечних мережБабічева, Г. С.; Babicheva, G. S.; Бабичева, Г. С.
2024Оцінка факторів внутрішньофірмової лояльності у фармацевтичних організаціяхСофронова, І. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Sofronova, I. V.; Zhadko, S. V.; Babicheva, G. S.
2023Правові та етичні дилеми інформаційного забезпечення споживачів гормональних контрацептивівПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Малініна, Н. Г.; Бондарєва, І. В.; Софронова, І. В.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.; Malinina, N. G.; Bondarieva, I. V.; Sofronova, I. V.
2008Пріоритети розвитку маркетингової діяльності фармацевтичних та аптечних підприємствМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2019Роль медицинских представителей в системе продвижения лекарственных средств на фармацевтическом рынке УкраиныЖадько, С. В.; Бабичева, А. С.; Жадько, С. В.; Бабичева, Г. С.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.
2006Служба Public Relations у світлі ефективної діяльності фармацевтичних фірмГудзенко, О. П.; Гудзенко, А. П.; Gudzenko, O. P.; Немятих, О. Д.; Немятых, О. Д.; Nemyatykh, O. D.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Современные аспекты формирования лояльности клиентов аптекиМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Сотнікова, Н. В.; Сотникова, Н. В.; Sotnikova, N. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Створення клієнтської бази даних аптеки в процесі формування лояльності покупців аптечної мережіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2020Теоретичне обґрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармаціїПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Pestun, І. V.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Жадько, С. В.
2010Інструктивно-методичні рекомендації з підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2012Історичні аспекти становлення, сьогодення й напрями розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Слободянюк, М. М.; Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Слободянюк, Н. Н.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Pestun, І. V.; Babicheva, G. S.