Просмотр собрания по группе - Авторы Dorokhova, L. P.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 29 по 48 из 78 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014МаркетингМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Катаєв, А. В.; Катаев, А. В.; Kataev, A. V.
2017Маркетингова сегментація: типи, методи, помилкиГараджаєва, С.; Haradzhaieva, S.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.
2004Маркетинговая политика коммуникацийМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.
2015Маркетингові комунікаціїЄвтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2015Менеджмент та маркетинг у фармаціїМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Dorokhova, L. P.; Zhadko, S. V.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Kobets, M. M.; Кобец, М. Н.; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2004Методика визначення тяжіння аптечних закладів до оптових фармацевтичних фірм із застосуванням композиції нечітких бінарних відношеньМнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Куценко, С. А.; Mnushko, Z. M.; Dorokhova, L. P.; Kutsenko, S. A.
2015Методичні вказівки до підготовки і проведення комплексного державного іспиту за фахомДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodianiuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2015Методичні рекомендації до проходження виробничої практикиМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulia, O. Yu.
2015Методичні рекомендації до проходження переддипломної практикиМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2015Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики студентів спеціальності «Маркетинг»Малий, В. В.; Дорохова, Л. П.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Dorokhova, L. P.
2011Методичні рекомендації з виробничої комплексної фахової переддипломної практики для спеціальності «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Мнушко, 3. H.; Mnushko, Z. N.
2011Методичні рекомендації з навчальної практики з маркетингуМнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Voronina, L. N.; Воронина, Л. Н.
2014Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетинговий менеджмент"Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2011Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Voronina, L. N.
2006Моделювання процесу вибору оптовими фармацевтичними фірмами постачальників лікарських засобівВізір, В. В.; Vizyr, V. V.; Визир, В. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.
2017Моделювання споживацького виборуГрищенко, М. Е.; Hryshchenko, M. E.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.
2006Моделювання якісних та цінових складових у діяльності оптових фармацевтичних підприємств з використанням нечітких множинМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Куценко, С. А.; Куценко, С. А.; Kutsenko, S. A.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2015Місця розташування аптечного закладу як елемента інфраструктури фармацевтичного ринкуДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.
2017Навчально-методична робота кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту: історичні аспекти та перспективи розвиткуМалий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Малый, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Malyi, V. V.; Rogulia, O. Yu.; Olkhovska, A. B.; Dorokhova, L. P.
2016Напрями математичного моделювання для моніторингу фармацевтичного обслуговуванняДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохов, О. В.; Дорохов, А. В.; Dorohov, A. V.