Просмотр собрания по группе - Авторы Kaydalova, L. G.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 91 по 110 из 122 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Теоретико-методичні аспекти викладання лекції у вищому навчальному закладіКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2011Теоретико-методичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищих навчальних закладахКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2012Теоретико-методичні аспекти підготовки магістрів педагогіки у вищих навчальних закладахКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2011Теоретико-методологічні аспекти психологічної культури викладача вищого навчального закладуКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Альохіна, Н. В.; Алехина, Н. В.; Alehina, N. V.; Черкашина, Ж. В.; Cherkashyna, Z. V.
2009Теоретико-практичне обгрунтування моделі фахівця фармацевтичного профілю на основі компететнісного підходуКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2006Теоретичні засади компетентнісного підходу у професійному навчанніКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2014Теоретичні засади реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх економістів на основі використання інтерактивних методів навчанняКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Тимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2011Теоретичні та методичні засади неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичного профілюКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2008Теоретичні та методологічні аспекти особистісно орієнтованого навчанняКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2007Теоретичні та практичні питання стандартизації освітньої діяльностіКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2012Тренінг у психолого-педагогічній підготовці майбутніх фахівців фармацевтичного профілюКайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Алехина, Н. В.; Alehina, N. V.; Сабатовська, І. С.; Kaydalova, L. G.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.
2007Управління та забезпечення якості освіти у вищих навчальних закладахКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2020Упровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з інноваційних технологій викладанняКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2013Упровадження моніторингу якості освіти у вищих навчальних закладахКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2014Упровадження технології проблемного навчання при викладанні психолого-педагогічних дисциплінКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Щокіна, Н. Б.; Щекина, Н. Б.; Shchokina, N. B.
2009Формування змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців фармаціїКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2020Формування педагогічної майстерності у магістрів освітніх, педагогічних наукКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2001Формування професійних знань, умінь та навичок із застосуванням сучасних педагогічних технологійКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2009Формування професійно важливих та особистісних якостей майбутніх фахівців фармаціїКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2008Формування професійної компетентності майбутніх фахівцівКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.