Просмотр собрания по группе - Авторы Malyi, V. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 49 по 68 из 113 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012До стандартизації сировини рослин роду ільмМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2019Досвід і ефективність окремих форм самопідготовки здобувачів вищої освіти у вивченні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Малий, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Слободянюк, М. М.; Pestun, I. V.; Malyi, V. V.; Dorokhova, L. P.; Rogulia, O. Yu.; Yevtushenko, О. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Пестун, И. В.; Малый, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Слободянюк, Н. Н.
2007Дослідження елементарного складу листя представників роду Ільм Ulmus L.s.I.Грабко, М. С.; Grabko, M. S.; Грабко, М. С.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2022Дослідження ефективності впровадження маркетингових розробок у діяльність аптечних закладівПівень, О. П.; Малий, В. В.; Мітронова, О. В.; Шуванова, О. В.; Piven, O. P.; Malyi, V. V.; Mitronova, O. V.; Shuvanova, O. V.
2014Дослідження розривів у маркетингових комунікаціях аптечної організації як інструменту для підвищення ефективності роботи роздрібного сектору фармацевтичного ринкуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2014Заходи мерчандайзингу як фактор впливу на діяльність аптечного підприємстваПівень, О. П.; Малий, В. В.; Чумаков, В. В.; Пивень, Е. П.; Малый, В. В.; Чумаков, В. В.; Piven, E. P.; Malyi, V. V.; Chumakov, V. V.
2017Изучение аспектов воспринимаемого качества гепатотропных лекарственных средств на украинском фармацевтическом рынкеМуса Истанис Марвек Медхат; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2016Изучение эфективности продвижения гепатотропных лекарственных средств на основе анкетирования фармацевтических работниковМалый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат; Жадько, С. В.; Malyi, V. V.; Малий, В. В.; Zhadko, S. V.
2016Количественная оценка конкурентной среды в сегменте рынка гепатотропных лекарственных средствМалый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат; Malyi, V. V.; Малий, В. В.
2015Комплексний дослідницький професійно орієнтований тренінг з маркетингуМалий, В. В.; Бондарєва, І. В.; Дорохова, Л. П.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Dorokhova, L. P.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2014Коучинг як стиль менеджменту та управління персоналом фармацевтичної організаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2013Кількісний вміст основних груп бар в сировині жимолості татарськоїМалий, В. В.; Хворост, О. П.; Малый, В. В.; Хворост, О. П.; Malyi, V. V.; Khvorost, O. P.
2013Кількісний вміст основних груп бар в сировині сніжноягідників білого та західногоМалий, В. В.; Хворост, О. П.; Малый, В. В.; Хворост, О. П.; Malyi, V. V.; Khvorost, O. P.
2015Логіка та етика професійних суджень у маркетингуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2016Маркетинговий аналіз активності стейкхолдерів фармацевтичного ринку в соціальних мережахМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2015Маркетинговий менеджментЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2016Маркетинговий менеджментМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2016Маркетинговий менеджментМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2015Маркетинговий менеджментЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2016Маркетинговий менеджментМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.