Просмотр собрания по группе - Авторы Malyi, V. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 63 по 82 из 113 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Маркетинговий аналіз активності стейкхолдерів фармацевтичного ринку в соціальних мережахМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2015Маркетинговий менеджментЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2016Маркетинговий менеджментМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2016Маркетинговий менеджментМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2015Маркетинговий менеджментЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2016Маркетинговий менеджментМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2018Маркетинговий підхід до визначення основних показників економічної ефективності гепатотропного лікарського засобуМалий, В. В.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Malyi, V. V.; Moussa Istanis Marvek Medhat; Малый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат
2018Маркетинговые исследования рынка антитромботических лекарственных средствМалый, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Аглаф Юссеф
2018Маркетинговые исследования рынка детских лекарственных формМалый, В. В.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Аззеддин Амин
2019Маркетинговый анализ эффективности функционирования аптеки гормональных препаратовМалый, В. В.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Бондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Машарипова, М.; Машаріпова, М.; Masharipova, M.
2016Маркетингові дослідження вітчизняного фармацевтичного ринку антигеморагічних лікарських засобівКуценко, С. А.; Куценко, С. О.; Kytsenko, S. A.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Маслій, Ю. С.; Маслий, Ю. С.; Masliy, Ju. S.
2019Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для лікування захворювань шлункуМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Бутко, І. О.; Butko, I. O.; Бутко, И. О.
2019Маркетингові дослідження ринку лікарських препаратів для лікування варикозного розширення венМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Пташкіна, Т. М.; Ptashkina, Т. М.; Пташкина, Т. М.
2015Менеджмент та маркетинг у фармаціїМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Dorokhova, L. P.; Zhadko, S. V.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Kobets, M. M.; Кобец, М. Н.; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2017Методика оцінки сили бренду в рин­ковому кон­курентному середовищіМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Муса Істаніс, М. М.; Moussa Istanis, М. М.; Муса Истанис, М. М.
2015Методичні вказівки до підготовки і проведення комплексного державного іспиту за фахомДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodianiuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2015Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Малий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2015Методичні рекомендації до проходження виробничої практикиМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulia, O. Yu.
2015Методичні рекомендації до проходження переддипломної практикиМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2015Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики студентів спеціальності «Маркетинг»Малий, В. В.; Дорохова, Л. П.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Dorokhova, L. P.