Просмотр собрания по группе - Авторы Mnushko, Z. N.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 29 по 48 из 79 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
1996Комплекс маркетингу у формуванні фармацевтичного ринку за кордономМнушко, З. М.; Ткаченко, О. М.; Мусієнко, Н. М.; Мнушко, З. Н.; Ткаченко, Е. Н.; Мусиенко, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Tkachenko, Ye. N.; Musiyenko, N. M.
1996Комплексний розвиток нових інформаційних технологій в Українській Фармацевтичній АкадеміїЧерних, В. П.; Власов, В. С.; Мнушко, З. М.; Черных, В. П.; Власов, В. С.; Мнушко, 3. H.; Chernykh, V. P.; Vlasov, V. S.; Mnushko, Z. N.
2009Кількісна оцінка впливу факторів зовнішнього макросередовища на роботу аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
1993Маркетингова структура в управлінні фармацевтичним підприємствомМнушко, З. М.; Пузак, Н. А.; Бовкун, Л. П.; Согоконь, Л. М.; Хименко, С. В.; Mnushko, Z. N.; Puzak, N. О.; Bovkun, L. P.; Sogokon, L. N.; Khimenko, S. V.; Мнушко, З. Н.; Пузак, Н. А.; Бовкун, Л. П.; Согоконь, Л. Н.; Хименко, С. В.
2006Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладівМнушко, З. М.; Абалова, О. П.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Abalova, O. P.; Pestun, I. V.
2006Международный маркетинг в фармацииМнушко, З. Н.; Чмихало, Н. В.; Мусиенко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Мнушко, З. М.; Чмихало, Н. В.; Мусієнко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Mnushko, Z. N.; Chmyhalo, N. V.; Musienko, N. M.; Rohulya, O. Yu.; Yevtushenko, E. N.; Olkhovskaya, A. B.
2012Менеджмент и маркетинг в фармации. Учебное пособие для самостоятельной работы студентов (тестовые задания с пояснениями)Мнушко, З. Н.; Скрылева, Н. Н.; Кобец, М. Н.; Кобец, Ю. Н.; Оккерт, И. Л.; Рогуля, О. Ю.; Мнушко, З. М.; Скрильова, Н. М.; Кобець, М. М.; Кобець, Ю. М.; Оккерт, І. Л.; Рогуля, О. Ю.; Mnushko, Z. N.; Skryleva, N. N.; Kobets, M. N.; Kobets, Yu. N.; Okkert, I. L.; Rohulya, O. Yu.
2007Менеджмент и маркетинг в фармации. Часть I. Менеджмент в фармацииМнушко, З. Н.; Дихтярева, Н. М.; Мнушко, З. М.; Діхтярьова, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Dihtyarova, N. M.
2008Менеджмент и маркетинг в фармации. Часть II. Маркетинг в фармацииМнушко, З. Н.; Дихтярева, Н. М.; Мнушко, З. М.; Діхтярьова, Н. М.; Mnushko, Z. N.; Dihtyarova, N. M.
2012Методика аналізу показників витрат на усунення наслідків побічних реакцій антибактеріальних лікарських препаратівЄвтушенко, О. М.; Мнушко, З. М.; Евтушенко, Е. Н.; Мнушко, З. Н.; Yevtushenko, E. N.; Mnushko, Z. N.
2008Методические подходы к оценке рисков от проявления побочного действия лекарственных средствМнушко, З. Н.; Евтушенко, Е. Н.; Mnushko, Z. N.; Evtushenko, H. N.
2009Методичні підходи до антикризового управління фармацевтичними організаціямиПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. N.
2009Методичні підходи до антикризового управління фармацевтичними організаціямиПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. N.
2011Методичні рекомендації з виробничої комплексної фахової переддипломної практики для спеціальності «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Мнушко, 3. H.; Mnushko, Z. N.
2011Методичні рекомендації з навчальної практики з маркетингуМнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Voronina, L. N.; Воронина, Л. Н.
2011Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Voronina, L. N.
2008Моделювання технології прийняття та реалізації управлінського рішення з урахуванням факторів невизначеностіБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2013Мониторинг современных образовательных тенденций в системе преподавания менеджмента и маркетинга в фармацииМнушко, З. Н.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Тиманюк, И. В.; Алєкперова, Н. В.; Мнушко, З. М.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Тіманюк, І. В.; Алекперова, Н. В.; Mnushko, Z. N.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Timanyuk, I. V.; Aliekperova, N. V.
2008Напрямки кількісної оцінки ризиків для суб'єктів ринку дієтичних добавокМнушко, З. М.; Сотнікова, Н. В.; Євтушенко, О. М.; Mnushko, Z. N.; Sotnikova, N. V.; Yevtushenko, Ye. N.
2013Особенности системы сбалансированных показателей аптечных предприятий и маркетинговое управление имиПестун, И. В.; Мнушко, З. Н.; Тутутченко, Е. В.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Тутутченко, О. В.; Mnushko, Z. N.; Pestun, I. V.; Tututchenko, O. V.