Просмотр собрания по группе - Авторы Olkhovskaya, A. B.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 2 по 21 из 43 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014HR-брендинг фармацевтичних компанійЛукашова, М. М.; Ольховська, А. Б.; Рижова, О. В.; Лукашова, М. М.; Ольховская, А. Б.; Рижова, О. В.; Lukashova, A. V.; Olkhovskaya, A. B.; Ryzhovа, O. V.
2013Marketing research of pharmaceutical market of the antihistamines for systemic useKayali Ishak; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Ольховська, А. Б.
2016Аналіз асортименту антигеморагічних лікарських засобів на вітчизняному фармацевтичному ринкуЯрних, Т. Г.; Ярных, Т. Г.; Yarnykh, T. G.; Рубан, О. І.; Рубан, О. И.; Ruban, O. I.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Аналіз інструментів іndoor-реклами безрецептурних лікарських засобівОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2015Бренд менеджментМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2015Бренд-менеджментМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2015БрендингОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Визначення рівня обізнаності споживачів про торговельні марки фармацевтичних виробниківКривонос, К. А.; Кривонос, К. А.; Krivinos, K. A.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Коваленко, К. Е.; Коваленко, К. Е.; Kovalenko, K. E.
2015Виробнича практика з маркетингових досліджень як складова у підготовці конкурентоспроможного фахівця з маркетингуЛукашова, М. М.; Лукашова, М. М.; Lukashova, A. V.; Усенко, М. В.; Усенко, М. В.; Usenko, M. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Рижова, О. В.; Рыжова, О. В.; Ryzhova, O. V.
2015Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товаруМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.
2015Вплив реклами лікарських засобів на самолікування населенняОльховська, А. Б.; Василенко, К. В.; Приходько, Т. О.; Ольховская, А. Б.; Василенко, К. В.; Приходько, Т. О.; Olkhovskaya, A. B.; Vasilenko, K. V.; Prihodko, Т. О.
2015Комплексний дослідницький професійно орієнтований тренінг з маркетингуМалий, В. В.; Бондарєва, І. В.; Дорохова, Л. П.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Dorokhova, L. P.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2010Маркетингова політика комунікаційМнушко, З. М.; Євтушенко, О. М.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, О. В.; Сотнікова, Н. В.; Мнушко, З. Н.; Евтушенко, Е. Н.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, Е. В.; Сотникова, Н. В.; Mnushko, Z. М.; Yevtushenko, O. M.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Dorohova, L. P.; Shuvanova, O. V.; Sotnikova, N. V.
2016Маркетинговий аналіз активності стейкхолдерів фармацевтичного ринку в соціальних мережахМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2014Маркетинговые исследования фармацевтического рынка Сирии на примере антигистаминных препаратовАлсалим Ахмад; Ольховская, А. Б.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Маркетингові дослідження вітчизняного фармацевтичного ринку антигеморагічних лікарських засобівКуценко, С. А.; Куценко, С. О.; Kytsenko, S. A.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Маслій, Ю. С.; Маслий, Ю. С.; Masliy, Ju. S.
2006Международный маркетинг в фармацииМнушко, З. Н.; Чмихало, Н. В.; Мусиенко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Мнушко, З. М.; Чмихало, Н. В.; Мусієнко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Mnushko, Z. N.; Chmyhalo, N. V.; Musienko, N. M.; Rohulya, O. Yu.; Yevtushenko, E. N.; Olkhovskaya, A. B.
2015Менеджмент та маркетинг у фармаціїМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Dorokhova, L. P.; Zhadko, S. V.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Kobets, M. M.; Кобец, М. Н.; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2015Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Малий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2007Методологические подходы к оценке корпоративного имиджа оптового фармацевтического предприятияКурочкина, Р. А.; Kurochkina, R. A.; Курочкіна, Р. А.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховська, А. Б.