Просмотр собрания по группе - Авторы Pestun, I. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 8 по 27 из 103 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017The importance of promoting the rational use of drugs in healthcare systemsAyaou, A.; Pestun, I. V.; Пестун, I. В.; Пестун, И. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.
2008Management and marketing in pharmacy. Part I. Management in Pharmacy. Texts of lecturesMnushko, Z. N.; Sofronova, I. V.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. Н.; Софронова, И. В.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Софронова, І. В.; Пестун, І. В.
2008Management and marketing in pharmacy. Part II. Marketing in Pharmacy. Texts of lecturesMnushko, Z. N.; Pestun, I. V.; Sofronova, I. V.; Мнушко, З. Н.; Пестун, И. В.; Софронова, И. В.; Мнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Софронова, І. В.
2011Management and marketing in pharmacy: workbook for independent work of students (tests with the explanations)Mnushko, Z. M.; Pestun, I. V.; Sofronova, I. V.; Timanyuk, I. V.; Sotnikova, N. V.; Мнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Софронова, І. В.; Тіманюк, І. В.; Сотнікова, Н. В; Мнушко, З. Н.; Пестун, И. В.; Софронова, И. В.; Тиманюк, И. В.; Сотникова, Н. В.
2018Marketing research of ghana pharmaceutical marketBennett Solomon Antwi; Pestun, I. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.
2012Measures for increase the efficiency of marketing functions executing in pharmacy chainsМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2017Methodology of modern marketing management pharmaceutical organizationsPestun, I. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2017Structural analysis of professional pharmaceutical internet-resourcesTimanyuk, I. V.; Pestun, I. V.; Тіманюк, І. В.; Пестун, І. В.; Тиманюк, И. В.; Пестун, И. В.
2023Tendencies in consumption of pharmacy productsBenkirane Salma; Pestun, I. V.
2023The assessment of awareness about the rational use of medicines among Ukrainian pharmacy studentsZhadko, S. V.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Babicheva, G. S.; Rohulia, O. Yu.; Жадько, С. В.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Рогуля, О. Ю.
2007Адаптивна підготовка маркетологів до практичної діяльності в галузі фармаціїМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.
2019Аналіз загальних і фармацевтичних маркетингових досліджень світового та національного ринківПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.
2017Аналіз заходів сприяння раціональному використанню лікарських засобів фармацевтичними працівникамиПестун, I. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2010Аналіз сучасних тенденцій та кадрових пропозицій на вітчизняному ринку праці фахівців фармаціїМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2016Аналіз термінології та визначення складових процесу раціонального використання лікарських засобів в УкраїніПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2010Аналіз цільової аудиторії аптечних закладів в процесі створення клієнтської бази данихПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Антикризові заходи фармацевтичних та аптечних підприємствПестун, І. В.; Pestun, I. V.
2011Взаємозв’язок інноваційності аптек з оцінкою та реакцією на зміни макросередовищаНессонова, М. М.; Пестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Мнушко, З. М.; Nessonova, M. M.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2020Вивчення закордонного досвіду інформаційної роботи аптекНагорний, Б. В.; Пестун, І. В.; Nagornyi, B. V.; Pestun, I. V.; Нагорный, Б. В.; Пестун, И. В.
2019Визначення потенційної ємкості - важлива складова маркетингового потенціалу ринкуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.