Просмотр собрания по группе - Авторы Piven, E. P.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 8 по 24 из 24 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Анализ покупательского поведения посетителей аптечных учрежденийПивень, Е. П.; Півень, Є. П.; Piven, E. P.; Присич, К. С.; Прісіч, К. С.; Prisich, K. S.
2020Анализ товарной структуры украинского рынка назальных лекарственных средствПивень, Е. П.; Півень, О. П.; Piven, E. P.; Бен Гхолам Ханае; Ben Gholam Hanae; Бен Гхолам Ханаэ
2019Аналіз роботи фармацевтичних компаній з медичними представниками на українському ринкуПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Степанов, В. В.; Stepanov, V. V.
2014Дослідження ринку та обгрунтування створення вітчизняного рослинного лікарського препаратуПівень, О. П.; Сліпченко, Г. Д.; Пивень, Е. П.; Слипченко, Г. Д.; Piven, E. P.; Slipchenko, H. D.
2014Дослідження ринку та обгрунтування створення вітчизняного рослинного лікарського препарату у формі капсулСліпченко, Г. Д.; Півень, О. П.; Слипченко, Г. Д.; Slipchenko, H. D.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.
2014Заходи мерчандайзингу як фактор впливу на діяльність аптечного підприємстваПівень, О. П.; Малий, В. В.; Чумаков, В. В.; Пивень, Е. П.; Малый, В. В.; Чумаков, В. В.; Piven, E. P.; Malyi, V. V.; Chumakov, V. V.
2019Исследование деятельности медицинского представителя на примере работы с аптечным учреждениемПивень, Е. П.; Півень, О. П.; Piven, E. P.; Степанов, В. В.; Stepanov, V. V.
2015Исследование факторов, влияющих на ценовую чувствительность потребителей лекарственных средствПивень, Е. П.; Аушева, А. С.; Ткаченко, И. В.; Півень, Є. П.; Аушева, А. С.; Ткаченко, І. В.; Piven, E. P.; Aushevа, A. S.; Tkachenko, I. V.
2016Концептуальні питання маркетингу взаємовідносин. формування маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємстваПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2013Маркетингове обгрунтування виробництва лікарських препаратів ноотропної дії із шоломниці байкальскоїПівень, О. П.; Сліпченко, Г. Д.; Пивень, Е. П.; Слипченко, Г. Д.; Piven, E. P.; Slipchenko, H. D.
2015Маркетинговое обоснование создания растительного лекарственного препарата в форме капсулСлипченко, Г. Д.; Сліпченко, Г. Д.; Slipchenko, H. D.; Пивень, Е. П.; Півень, О. П.; Piven, E. P.
2014Методические основы проведения маркетинговых исследований мирового и украинского фармацевтических рынков для разработки инновационных программ создания и организации производства лекарственных препаратовПивень, Е. П.; Півень, Є. П.; Piven, E. P.
2015Оценка уровня осведомленности специалистов фармацевтических предприятий об основных принципах маркетинга взаимоотношенийПивень, Е. П.; Ткаченко, К. Е.; Ткаченко, И. В.; Півень, О. П.; Ткаченко, К. Є.; Ткаченко, І. В.; Piven, E. P.; Tkachenko, I. V.; Tkachenko, K. Ye.
2010Оцінка залежності фармакоекономічних критеріїв ефективності очних крапель українського виробництва від величини дози, вилученої з багатодозових контейнерівАндрюкова, Л. М.; Півень, О. П.; Andryukova, L. N.; Piven, E. P.; Андрюкова, Л. Н.; Пивень, Е. П.
2020Савнительный анализ распространенности курения в Украине и зарубежных странахПивень, Е. П.; Абденнауи Нихаль; Piven, E. P.; Abdennaui Nikhal; Півень, О. П.; Абденнауі Ніхаль
2015Фармакоекономічний аналіз альтернативних методів лікування відкритокутової глаукомиПівень, О. П.; Якубчук, О. М.; Фетісова, О. Г.; Андрюкова, Л. М.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Yakubchuk, O. M.; Якубчук, О. Н.; Фетисова, Е. Г.; Fetisova, O. G.; Andryukova, L. M.; Андрюкова, Л. Н.
2016Формування мережі взаємодіючих на фармацевтичному ринку підприємств на принципах маркетингу взаємовідносинПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.