Просмотр собрания по группе - Авторы Piven, O. P.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 8 по 27 из 32 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Дослідження Servqual-розриву якості обслуговування відвідувачів аптечної мережіПівень, О. П.; Пивень, О. П.; Piven, O. P.; Хаблак, Я. В.; Khablak, Ya. V.
2022Дослідження ефективності впровадження маркетингових розробок у діяльність аптечних закладівПівень, О. П.; Малий, В. В.; Мітронова, О. В.; Шуванова, О. В.; Piven, O. P.; Malyi, V. V.; Mitronova, O. V.; Shuvanova, O. V.
2013Дослідження споживчих переваг ринку гіпотензивних засобів групи інгібіторів ангіотензинперетворюючого ферментуПівень, О. П.; Ціхонь, Г. М.; Пивень, Е. П.; Цихонь, Г. М.; Piven, O. P.; Tsikhon, G. M.
2017Забезпечення якості надання послуг аптечним підприємством шляхом дотримання відповідності встановленим стандартамПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2018Застосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладуПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2018Кон’юнктурний аналіз асортименту ноотропних лікарських засобів, зареєстрованих в УкраїніСліпченко, Г. Д.; Півень, О. П.; Slipchenko, H. D.; Piven, O. P.; Слипченко, Г. Д.; Пивень, Е. П.
2021Кон’юнктурні дослідження ринку антианемічних лікарських засобів, зареєстрованих в УкраїніБоротюк, Є. С.; Borotiuk, E. S.; Боротюк, Е. С.; Півень, О. П.; Piven, O. P.; Пивень, Е. П.
2017Лояльність клієнтів до підприємства: основні поняття і методи оцінкиПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Софронова, І. В.; Cофронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2016Маркетинг взаємовідносин у фармаціїПівень, О. П.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2015Маркетингове ціноутворенняПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.
2018Маркетингові дослідження ставлення клієнтів до обслуговування у банківській сферіПівень, О. П.; Пивень, О. П.; Piven, O. P.; Гасимова, М. Е.; Gasimova, M. E.
2017Методика визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі комплексної оцінки якості обслуговуванняПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2003Методика по ціноутворенню на готові лікарські засоби з урахуванням їх споживчої вартостіПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.
2003Методика проведення експертизи та державної реєстрації цін на основні лікарські засобиНемченко, А. С.; Немченко, А. С.; Nemchenko, A. S.; Галій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.
2002Методика проведення комплексних кон'юктурних досліджень світового ринку лікарських засобівПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.
2015Методичні вказівки до підготовки і проведення комплексного державного іспиту за фахомДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodianiuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2019Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльностіПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2018Обґрунтування переліку показників для моделювання інтегральної оцінки якості обслуговування клієнтів в аптеціПівень, О. П.; Ткаченко, І. В.; Нессонова, М. М.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Nessonova, M. M.; Пивень, Е. П.; Ткаченко, И. В.; Нессонова, М. Н.
2017Оцінка лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі концепції servqualПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2013Практикум з промислового маркетингуМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Рахман, М. С.; Рахман, М. С.; Rahman, M. S.