Просмотр собрания по группе - Авторы Sofronova, I. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 11 по 30 из 54 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2008Management and marketing in pharmacy. Part I. Management in Pharmacy. Texts of lecturesMnushko, Z. N.; Sofronova, I. V.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. Н.; Софронова, И. В.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Софронова, І. В.; Пестун, І. В.
2008Management and marketing in pharmacy. Part II. Marketing in Pharmacy. Texts of lecturesMnushko, Z. N.; Pestun, I. V.; Sofronova, I. V.; Мнушко, З. Н.; Пестун, И. В.; Софронова, И. В.; Мнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Софронова, І. В.
2011Management and marketing in pharmacy: workbook for independent work of students (tests with the explanations)Mnushko, Z. M.; Pestun, I. V.; Sofronova, I. V.; Timanyuk, I. V.; Sotnikova, N. V.; Мнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Софронова, І. В.; Тіманюк, І. В.; Сотнікова, Н. В; Мнушко, З. Н.; Пестун, И. В.; Софронова, И. В.; Тиманюк, И. В.; Сотникова, Н. В.
2014Marketing aspects of green manufacturing in pharmacySofronova, I. V.; Rashid, Ammar; Софронова, І. В.; Рашид, Аммар; Софронова, И. В.; Рашид, Аммар
2015Merchandising effectiveness in the pharmacyMovchanenko, D. V.; Мовчаненко, Д. В.; Мовчаненко, Д. В.; Sofronova, I. V.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.
2013Monitoring of pharmaceutical market of LebanonSobeh Mohamed; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Софронова, І. В.
2016A pharmacist is “the last line of patients’ protection”Safiulina, Z. R.; Sofronova, I. V.; Safiulina, Z. R.; Cафиулина, З. Р.; Софронова, И. В.; Софронова, І. В.
2023Planning the pharmaceutical brand advertising campaign on the internetSofronova, I. V.; Zhadko, S. V.; Oufkir Fatima Zahra
2016Processing of approaches to optimization of activity of wholesale pharmaceutical companyAhmed Mohammed Ahmed; Sofronova, I. V.; Софронова, І. В.
2021Regulation of pharmeceutical product advertising in EgyptShady Farid; Sofronova, I. V.
2015Research of efficiency of assortment forming at the pharmacyАbed Haider Kadhim; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Софронова, І. В.
2017Research of management methods at the pharmacyAl-Obaidi Mustafa Sameer Abdolwahhab; Sofronova, I. V.; Сафронова, И. В.; Сафронова, І. В.
2013Researches of pharmaceutical market of LebanonSobeh Mohamed; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Софронова, І. В.
2014Аналіз методів вивчення конкурентоспроможності підприємстваЖванія, К.; Софронова, І. В.; Жвания, К.; Софронова, И. В.; Zhvania, К.; Sofronova, I. V.
2016Аналіз методів визначення конкурентоспроможності організаціїСофронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Каліба, Г.; Калиба, Г.; Kaliba, G.
2020Аналіз сучасних ризиків фармацевтичної галузіСофронова, І. В.; Юрченко, А. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Yurchenko, A. V.
2013Вивчення політики розподілу фармацевтичного підприємстваСофронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Олійник, О. Е.; Олейник, О. Е.; Oleinyk, O. E.
2019Виявлення причини конфліктних ситуацій в фармацевтичній організаціїМоногаров, В. М.; Monogаrov, V. M.; Sofronova, I. V.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.
2015Вплив зовнішнього середовища на формування асортименту аптечного закладуКовалевська, Ю. О.; Софронова, І. В.; Kovalevskaya, Yu. O.; Ковалевская, Ю. О.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.
2005Дослідження переваг споживачів протипростудних лікарських препаратівСофронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.