Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Автор
Заглавие
Темы
Типы содержания
ТОП 10 Просмотров
Справка
Язык
українська
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Электронный архив Национального фармацевтического университета
Просмотр собрания по группе - Авторы Zhadko, S. V.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ё
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ъ
Ы
Ь
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 14 по 33 из 109
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2023
Directions for increasing the pharmacy’s competitiveness
Zhadko, S. V.
;
Amir Mohamad Osman
2015
Environmental analysis as a source of new opportunities and strategies in the pharmaceutical industry
Al-Majmaie Firas Abbas
;
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
2021
Ethical and legal issues in direct-to-consumer pharmaceutical advertising
Zeroual, Tarik
;
Zhadko, S. V.
2015
The feasibility of using social media in pharmaceutical marketing
Zhadko, S. V.
;
Kulibaba, A. E.
;
Ali Ahmed Khidaer Ali
;
Жадько, С. В.
;
Кулібаба, А. Є.
;
Кулибаба, А. Е.
2020
Features of development and functioning of the formulary system in Morocco
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
;
Laghyati, M.
;
Лагьяти, М.
;
Лаг’яті, М.
2017
The importance of promoting the rational use of drugs in healthcare systems
Ayaou, A.
;
Pestun, I. V.
;
Пестун, I. В.
;
Пестун, И. В.
;
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
;
Жадько, С. В.
2020
Importance of soft skills development for future pharmacists
Mariam Ben Brahim
;
Zhadko, S. V.
;
Mazia, V. V.
;
Жадько, С. В.
2016
Marketing research of antihistamine medications for allergy treatment
Al-Rkapa Mohammed Tawfiq
;
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
;
Жадько, С. В.
2016
Marketing research of the phlebotropic drugs at the ukrainian pharmaceutical market
Al-Ani Mahmood Akram
;
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
2020
Methods of enhancing communication process between pharmacist and patients
Arigui Sara
;
Арігуй Сара
;
Аригуи Сара
;
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
2022
New tools in the medical representatives’ work in the context of digital marketing development
Zhadko, S. V.
;
Jouahri Mohammed-Yassine
2013
The peculiarities of consumer behaviour when choosing and using medicines for reducing weight and in the treatment of obesity
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
2015
Peculiarities of supply and consumption of statins in Ukraine
Alsawafi Salam Oudah
;
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
2023
Planning the pharmaceutical brand advertising campaign on the internet
Sofronova, I. V.
;
Zhadko, S. V.
;
Oufkir Fatima Zahra
2017
The possibilities and advantages of using of multichannel marketing in pharmacy
Rouached, R.
;
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
;
Жадько, С. В.
2015
Research of the activity of the pharmaceutical company in the field of corporate social responsibility
Mohamad Ali El Chemali
;
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
2020
Study of current directions and goals of corporate social responsibility of pharmaceutical companies
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
;
Salman Ahmed
;
Салман Ахмед
2022
Study of directions of corporate social responsibility of pharmaceutical companies
Zhadko, S. V.
;
Affane Faycal
;
Babicheva, G. S.
2022
Study of the most important areas of digital marketing for pharmaceutical companies
Zhadko, S. V.
;
Sarkodie Gertrude Serwaa
2016
Study of the opportunities of applying Internet-marketing in the pharmaceutical industry
Mustafa Anis Al-Hasnawi
;
Zhadko, S. V.
;
Жадько, С. В.
;
Жадько, С. В.