Просмотр собрания по группе - Авторы Zhadko, S. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 92 по 109 из 109 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Обоснование комплекса мероприятий, содействующих рациональному применению лекарственных средств в УкраинеЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2019Обґрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобуМалий, В. В.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Жадько, С. В.; Malyi, V. V.; Moussa Istanis Marvek Medhat; Zhadko, S. V.; Малый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат; Жадько, С. В.
2010Оцiнка ринкових позицiй лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу брендуСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2017Оценка использования возможностей мерчандайзинга в формировании рыночного потенциала гепатотропных лекарственных средствМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Муса Истанис Марвек Медхат; Moussa Istanis Marvek Medhat; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2014Оцінка мотиваційних факторів у роботі медичних (фармацевтичних) представниківЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Фартушна, С. Г.; Фартушная, С. Г.; Fartushnaya, S. G.
2024Оцінка факторів внутрішньофірмової лояльності у фармацевтичних організаціяхСофронова, І. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Sofronova, I. V.; Zhadko, S. V.; Babicheva, G. S.
2023Правові та етичні дилеми інформаційного забезпечення споживачів гормональних контрацептивівПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Малініна, Н. Г.; Бондарєва, І. В.; Софронова, І. В.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.; Malinina, N. G.; Bondarieva, I. V.; Sofronova, I. V.
2011Практикум з менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Ольховська, А. Б.; Пестун, І. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Чмихало, Н. В.; Дорохова, Л. П.; Мнушко, З. Н.; Ольховская, А. Б.; Пестун, И. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, Н. Н.; Жадько, С. В.; Чмихало, Н. В.; Дорохова, Л. П.; Mnushko, Z. M.; Olkhovskaya, A. B.; Pestun, I. V.; Rohulya, O. Yu.; Slobodyanyuk, M. M.; Zhadko, S. V.; Chmyhalo, N. V.; Dorohova, L. P.
2008Ринкове позиціонування товарного портфелю вітчизняного фармацевтичного підприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Кодацька, А. В.; Kodatska, А. V.; Кодацкая, А. В.
2017Робочий зошит з менеджменту та маркетингу у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulya, O. Yu.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, М. М.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timaniuk, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2019Роль медицинских представителей в системе продвижения лекарственных средств на фармацевтическом рынке УкраиныЖадько, С. В.; Бабичева, А. С.; Жадько, С. В.; Бабичева, Г. С.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.
2013Сучаснi аспекти позицiонування лiкарських препаратiв на фармацевтичному ринкуЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2019Тhe pharmacists’ role in ensuring the process of rational use of drugs in different countriesAyaou, A.; Faida, L.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2020Теоретичне обґрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармаціїПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Pestun, І. V.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Жадько, С. В.
2019Фармацевтические услуги в странах Европейского СоюзаЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Шуба, А.; Shuba, А.
2015Фармацевтичний маркетингПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Жадько, С. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Zhadko, S. V.
2013Формування інноваційного портфелю фармацевтичних підприємств на основі вивчення зовнішніх та внутрішніх чинниківЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2014Якість обслуговування як фактор забезпечення конкурентоспроможності аптечних підприємствЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Мойсєєва, О. А.; Моисеева, А. А.; Moiseeva, A. A.