Browsing by Author Дорохова, Л. П.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 88  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Computer fuzzy model regarding pharmacies integral perceptions by visitorsDorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Дорохов, О. В.; Дорохов, О. В.; Dorokhov, O. V.
2017Consumer Behavior Modeling: Fuzzy Logic Model for Air Purifiers ChoosingДорохов, О.; Дорохов, А.; Dorokhov, O.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Делібашич, М.; Делибашич, М.; Delibasic, М.; Стреймікіс, Ю.; Стреймикис, Ю.; Streimikis, J.
2017Fuzzy interaction modelling for participants in innovation development: approaches and examplesЧернов, В.; Чернов, В.; Сhernov, V.; Дорохов, О.; Дорохов, О.; Dorokhov, O.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2013Management of marketing activity of the drugstoreAl-Barazi Abdulla; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.
2014Marketing activity of online storesPechenizhska, N. S.; Dorokhova, L. P.; Печенижка, Н. С.; Дорохова, Л. П.; Печеніжка, Н. С.; Дорохова, Л. П.
2015Marketing research of consumer attitudes to pharmaceutical enterprises productsReznikova, I. I.; Dorokhova, L. P.; Резникова, И. И.; Рєзнікова, І. І.; Дорохова, Л. П.
2015Marketing research of the pharmaceutical companyTkachenko, A. E.; Dorokhova, L. P.; Ткаченко, А. Е.; Дорохова, Л. П.
2013Агентне моделювання поведінки та взаємодії суб’єктів маркетингу на фармацевтичному ринкуДорохова, Л. П.; Дорохов, О. В.; Dorohova, L. P.; Dorohov, O. V.
2007Адаптивна підготовка маркетологів до практичної діяльності в галузі фармаціїМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.
2021Бриф аналіз наукових досліджень кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу в період з 2016 по 2020 рокиМалий, В. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Євтушенко, О. М.; Рогуля, О. Ю.; Дорохова, Л. П.; Софронова, І. В.; Тіманюк, І. В.
2006Взаємодія учасників процесу розподілу фармацевтичної продукціїСалій, Ю. В.; Salii, Yu. V.; Салий, Ю. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.
2019Вивчення споживацької поведінки при виборі споживачами приладів для самоконтролю стану здоров’яДорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.; Нехаєнко, К. С.; Nekhaenko, K. S.; Нехаенко, К. С.
2016Визначення основних критеріїв споживацького вибору інгаляторівДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Ворона, О. С.; Ворона, О. С.; Vorona, O. S.
2016-11-25Визначення складових інтегрального сприйняття аптеки покупцями фармацевтичної продукціїДорохов, А. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhov, O. V.; Dorokhova, L. P.
2018Вступ до фахуБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2018Вступ до фахуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2018Вступ до фахуБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2019Досвід і ефективність окремих форм самопідготовки здобувачів вищої освіти у вивченні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Малий, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Слободянюк, М. М.; Pestun, I. V.; Malyi, V. V.; Dorokhova, L. P.; Rogulia, O. Yu.; Yevtushenko, О. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Пестун, И. В.; Малый, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Слободянюк, Н. Н.
2018Дослідження обізнаності фармацевтичних працівників та населення щодо лікарських засобів, що застосовуються при захворюваннях печінкиДорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Бакаєва, А. А.; Бакаева, А. А.; Bakayevа, A. A.
2020Дослідження переваг та недоліків категорійного менеджментуДорохова, Л. П.; Бондарєва, І. В.; Гузь, О. М.